אוריאל בוסו ממפלגת ש"ס התראיין היום (חמישי) בתוכנית "איפה הכסף" של אלון גל וליאת רון ב-103FM והתייחס למאמצי "גוש השינוי" להרכיב את הממשלה הבאה, אשר מפלגתו לא תיקח בה חלק. במהלך הראיון, הוא תקף את מפלגות הימין שחברו ליאיר לפיד ואמר כי "נראה לאזרחי המדינה מי בגד בבוחריו ומי הוכיח נאמנות אידיאולוגית".

עוד הוסיף חבר הכנסת כי "מגיע כל הכבוד למי שרימה את כל אזרחי ישראל ולקח את המנדטים והקים ממשלה. אנחנו נהיה אופוזיציה לוחמת, נעמוד על הדברים שלנו, יהיו לנו הרבה הישגים. אנחנו מנוסים וידועים לעשות את העבודה, נעשה את זה ביד רמה ובשמחה ובגאון כי נשארנו נאמנים לדרך".

בנוסף, בוסו הסביר מדוע ועדת הכספים לא צריכה להגיע לידיו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בנוסף למשרד האוצר: "אני חושב שצריך להדאיג לא את ש"ס והחרדים, אלא כל אחד כשנותנים לשר אוצר גם את ועדת הכספים". ועדת הכנסת מאז ומתמיד מפקחות על עבודת המשרד. ראינו בשנים האחרונות שאף אחד לא חלק על המקצועיות של ח"כ גפני, שידע אם צריך להזמין את שר האוצר והפקידים ולשאול למה תוכניות לנשים מוכות לא יוצאות לדרך או מיגון לתושבי שדרות. הפיקוח של הוועדה זה ביצוע של הכנסת".

הוא אף טען כי נוכחותו של ליברמן במשרד האוצר, לאחר קמפיין ארוך בו קרא להקטין את תקציבי הישיבות החרדיות, אינו מדאיגה אותו כלל: "בקצבאות ילדים לא יוכלו לפגוע כי השותפים הבכירים הן המפלגות הערביות שאמרו שלא יפגעו בהן. אם יש דבר אחר שאנחנו שמחים מההסכם הקואליציוני לגביו הוא שאם היום אנחנו אמורים לקבל 120 מיליארד שקלים. אם נקבל חמישה מיליארד שקלים לא נקרא סחטנים יותר".

לאחר מכן, בוסו ניתח כיצד תראה הכנסת ה-24, כאשר ש''ס, לאחר כמעט כעשור, תהיה באופוזיציה. לדבריו, המפלגה מתכננת להראות קו לוחמני, "הרי אנחנו רואים עד כמה הקואליציה שברירית, זה לא דבר שיכול להחזיק. אנחנו נילחם, לא נעשה שום עסקאות עם הצד השני, לא בתפקידים או בכספים, נשים מראה לשותפים הפנימיים של ההונאה הגדולה הזאת".