חבר הכנסת מיקי זוהר שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM  על החלטת המשטרה לאסור על כניסת יהודים להר בית ואמר כי "מדינת ישראל וכחות הביטחון שמקבלים את ההחלטות בשטח, פועלים בסופו של דבר יחד איתנו תוך כדי אחריות ובחינת כל ההשלכות של כל מעשה ומעשה. נכון לעכשיו כוחות הביטחון מקבלים את ההחלטות בשטח צריך לסמוך עליהם".

לדבריו, "יש התחממות מאוד לא פשוטה בגזרה, באזור ירושלים והדרום והדבר מצריך חשיבה איך לפתור את זה ולא איך להבעיר יותר את השטח לכן יש לסמוך על כוחות הביטחון בעניינים הללו".

בהמשך התייחס ח"כ זוהר לטענות ולפיהם המתיחות ביהודה ושומרון טובה לראש הממשלה נתניהו ומקטינה את סיכויי הקמת ממשלת לפיד-בנט ואמר כי "אני לא יודע מה השלכות של זה על הקמת הממשלה, אני רואה את בנט מרוצץ ומתאמץ כאילו אין מחר כדי להקים ממשלה עם השמאל".

ח"כ זוהר הוסיף ואמר, "כשאתה רוצה להקים ממשלה עם מרצ והעבודה ואתה זקוק לתמיכת רע"מ או להימנעות המשותפת לכל הפחות, על איזה קווי יסוד תוכל להקים את הממשלה? של הימין?"

בנוסף לכך, זוהר טען שלדעתו המדיניות הביטחונית בה נוקט רה"מ נתניהו היא טובה, "העובדות בשטח קובעות שהתקופה הזאת היא התקופה הביטחונית הטובה ביותר של מדינת ישראל מיום הקמתה, זה המצב שישראל מצויה בו משום שנתניהו הוביל אותה יחד עם הימין". 

"הגישה שלו היא גישה ששומרת על ביטחון ישראל, רואים כיצד האיום האירני מטופל על ידו באופן אינטנסיבי, את זה לא יעשה לפיד שחשב שהסכם הגרעין יחסית בסדר", הוסיף.