ח"כ מיקי לוי, ממפלגת יש עתיד, התראיין הבוקר (שני) בתוכנית של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על תחושתיו בעקבות הפלונטר הפוליטי: "לא כאן ולא כאן, כרגע ממתינים, יושבים על הגדר". לדבריו, זאת למרות שהשיחות עם שאר ראשי המפלגות נמשכות.

"היום נקבעו פגישות עם המשותפת, אנחנו מדברים עם כולם, לא מבזבזים. כולל כולם, כולל רע"מ", המשיך. על ההתמכות במפלגת רע"מ אמר: "האם לנתניהו יש בעיה להיתמך ברע"מ? התשובה היא חד משמעית לא, אני לא מסכים איתם על כל דבר אבל הם 20 אחוזים מאזרחי מדינת ישראל".

על שותפים אפשריים מהצד הימני של המפה הפוליטית אמר: "אנחנו מדברים עם כולם, גם בצד השני מתחילים להבין שבנימין נתניהו הוא המכשול המרכזי להרכבת ממשלה". מנגד אמר שאת מפלגת הליכוד הם שוללים על הסף וש"כל זמן שבנימין נתניהו נמצא בראש הליכוד. אין לנו כרגע שיח וסיג איתם, אני לא חוזה מה יקרה מחר בבוקר אבל אני חושב שיהיה טוב אם מישהו מהליכוד יאזור אומץ ויגיד 'מספיק'".

כשנשאל האם ממשלת רוטציה בין יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, שתתמך על ידי רע"מ או המשותפת יכולה לתפקד לאורך זמן, השיב: "היא יכולה לתפקד בדיוק כמו ממשלתו של בנימין נתניהו שתיתמך על ידי רע"מ מבחוץ, חלק מהנציגים של ערביי מדינת ישראל אינם נוחים לי למרות שנבחרו וזה הזמן להתחיל לשנות".

"אני לא אומר שזה ילך בדיוק בתלם ולא יהיו ויכוחים, יהיו ויכוחים, ממשלה כזו אמורה ויכולה לתפקד, אנחנו מדברים עם כולם ומאמינים שזה הזמן לעשות קשר", המשיך לוי. 

על התנאים שבנט מציב להקמת ממשלה, בהם הכוח להכריע בהרכב הממשלה ובעניינים מהותים הגיב ח"כ ממפלגת יש עתיד: "יהיו דברים שיהיה אפשר לתת לראש ממשלה או בנט להכריע, אך יהיו דברים מהותיים שלא נאפשר את העניין הזה". הוא הוסיף כי "אפשר במשא ומתן להחליט איזה נושאים מהותיים ואלו לא. יש לנו משימה להקים ממשלה חלופית ולהוליך את הממשלה הרעה הזאת הביתה".

"המהותי בעיניי זה חלק מנושא סיפוח יו"ש, זה לא על הפרק כרגע. מה שיהיה על הפרק זה נושאים כלכליים מהותיים, בריאות, חינוך והקרע החברתי שאנחנו מצויים בו", הוסיף לוי. לדבריו, נושאים במחלוקת יצטרכו להיפתר, "לא על כל דבר הולכים למשבר ומפרקים ממשלה. כל זמן שיש שם יהודים מחובתנו להגן עליהם ולתת להם את כל השירותים".