אילו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד הייתה מתחזקת מעט ומגדילה את הפער על מפלגת ימינה בראשותו של ח"כ נפתלי בנט - כך עולה מסקר חדשות 12 ומנו גבע שפורסם הערב (שבת) במהדורה המרכזית. 

בנט בביקורת על דברי ראש הממשלה

לפי הסקר, אילו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד הייתה מתחזקת במנדט ומקבלת 28 מנדטים, בעוד ימינה, המפלגה הבאה אחריה, הייתה שומרת על יציבות עם 22 מנדטים. יש עתיד-תל"ם הייתה מקבלת 17 מנדטים והרשימה המשותפת יורדת ל-13 מנדטים. 

כחול לבן ממשיכה במגמת ההתחזקות עם 11 מנדטים, ש"ס ויהדות התורה עם 8 מנדטים כל אחת, ישראל ביתנו עם 7 מנדטים ומרצ עם 6 מנדטים. העבודה, גשר, דרך ארץ והבית היהודי לא עוברות את אחוז החסימה. 

מפת הגושים: גוש הימין - 66 מנדטים, גוש מרכז-שמאל - 47 מנדטים וישראל ביתנו - 7 מנדטים. 

ככל הנראה, ההתחזקות הקלה של הליכוד נובעת משיפור קל בדעת הציבור על תפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מול משבר הקורונה. בשאלה על התנהלותו בנושא הבריאותי 55% סבורים שתפקודו רע לעומת 38% חושבים שתפקודו טוב, ואילו בנושא הכלכלי 62% מהמשיבים חושבים שתפקודו של נתניהו גרוע בעוד רק 31% ענו כי תפקודו טוב. 

הנתון הדרמטי ביותר שעלה בסקר היה בשאלת ההתאמה לראשות ממשלה, שם נתניהו ובנט כמעט ראש בראש - נתניהו עם 32% התאמה ובנט עם 28% התאמה. גם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מצמצם את הפער עם נתניהו - 40% לראש הממשלה מול 20% ללפיד, ואילו שר הביטחון בני גנץ מדשדש מאחור עם 15% התאמה מול 36% לנתניהו.