ברקע העלייה הנוספת בתחלואה בנגיף הקורונה התייחס היום (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקורת שנמתחה נגדו ונגד הממשלה שבראשותו, וכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "כל מי שזלזל בהגבלות שהטלנו ודילל או ביטל אותן, שלא יבוא אלינו בטענות על כך שהתחלואה עולה".

לדבריו של ראש הממשלה, "אנחנו מקבלים את ההחלטות הדרושות לבריאות ולכלכלה של אזרחי ישראל - על בסיס המלצות מקצועיות ונתונים, ובלי פופוליזם".

יו"ר ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט תקף לאחר מכן בהצבעת אי אמון במליאת הכנסת את נתניהו על טיפולו במשבר הקורונה: "ראש הממשלה אתה לא הנושא. הנושא הוא רבבות ומאות אלפי ישראלים שנמצאים בחרדה קיומית. שלא יודעים מה יעשו מאיפה ישלמו. שלא מבינים מה ההוראה מחר בבוקר. אף אחד במדינה לא מצליח להבין מה מותר מה אסור. לא מבינים כלום. ובזה אתה עוסק? אנו בשיא המשבר הקשה ביותר שפקד את ישראל וראש הממשלה עוסק בלהגיד שכל האחרים אשמים ושזה בעיה של כולם וגם הם אחראים לזה שמאז חודש אפריל לא הוספנו מיטה אחת בבתי החולים".

 "זה פשוט חוסר מנהיגות", אמר בנט והוסיף: "ואז הוא (נתניהו) שולח את השופרות שלו לכל עבר. זה לא עובד יותר כי לא נתניהו הנושא. הנושא הוא מאוד פשוט - איך למען השם יוצאים מזה. תגידו, אתם נורמלים?".

בנט המשיך לתקוף את נתניהו כשאמר "אף אחד לא בא אליך בטענות. יהיה מספיק זמן אחר כך. אנו באמצע המלחמה. תפסיק כבר עם הפוסטים הילדותיים להאשים את כל האחרים. אני לא זוכר אף מנהיג במלחמה, לא בגין, לא אשכול, לא גולדה - עוסק בנושאים אחרים. צריך לאחד את העם. אני קורא לראש הממשלה - מה הציבור רוצה עכשיו? הציבור מוכן לצאת למלחמה ולמסור את נפשו למען המדינה. אני רוצה דוגמא אישית. דבר יסודי - כרגע מה שצריך לעשות זה להתמקד בהוראות שיוויונויות שמוטלות על כולם ואם צריך לאכוף את זה באכזריות, אז לעשות את זה".