טופז לוק ועופר גולן, יועצים בצוות הניו מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תועדו אתמול (ראשון) בהפגנה מול בלפור על ידי מפגינים, שטענו כי השניים ברחו לאחר שנתפסו מנסים לצלם תמונות של אנשים ללא מסכות בקרב המפגינים.

"טופז לוק ברח בלי בושה כשצילמנו אותו בהפגנה אמש", העיד הפעיל החברתי אייבי בנימין בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. "הם ניסו לביים סצנה שיש אצלנו מכחישי קורונה ואז גילו אותם, והם התחילו לברוח. הם ניסו ממש לביים סצנה, כאילו להכפיש אותנו אחר כך, זה קורה לנו מלא".

כזכור, טופז לוק השתתף במשלחת שטסה לטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות ובחריין בוושינגטון, ועל כן חייב בבידוד כמו יתר המשלחת. המפגינים טוענים שלוק הפר את תנאי הבידוד בזמן ששהה באזור ההפגנה וכך גם גולן ששהה עימו. 

מהליכוד נמסר בתגובה: "טופז לוק הגיע לירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת בוושינגטון, ולאחר מכן חזר לביתו. בניגוד לפרסומים, עופר גולן לא נמצא בבידוד". 

שר האוצר ישראל כ"ץ שנשאל על העניין הבוקר בזמן ריאיון בגל"צ ענה: "צריך לטפל במי שמפר ולא במי שמקפיד על הנחיות התו הסגול. טופז לוק? לא מכיר את הפרטים, צריך לבחון וליישם את החוק".