ההסכם הקואליציוני שנחתם הערב (שני) בין הליכוד לכחול לבן, מתייחס גם ל"סידורי הדיור" של נתניהו ושל גנץ, בעת שיכהנו ראשי ממשלה או ממלא מקום ראש הממשלה.

בסעיף המדובר נאמר כי "תקבענה הוראות נוספות לעניין אבטחת ראש הממשלה החלופי וממלא מקום ראש הממשלה, ונשואים הנגזרים מכך דוגמת סידורי דיור, משרד וכל הנגזר מכך באופן ישיר ועקיף".

עוד נאמר כי לא יהיה בכך כדי לגרוע מאום מכך ש"משהיה ראש הממשלה החלופי וממלא מקום ראש הממשלה לראש ממשלה יהיה ראש הממשלה לכל דבר ו עניין לרבות סידורי דיור של ראש הממשלה וכיו"ב, וראש הממשלה שיהפוך לראש משמלה חלופי וממלא מקום ראש הממשלה, יהיה זכאי לכל התנאים הנלויים למ"מ ראש ממשלה".

בנוסף נקבע בהסכם הקואליציוני כי יחוקק "חוק נורבגי מדלג", כלומר במקום שרים שיתפטרו מהכנסת יכנסו הבאים בתור מסיעתם ולאו דווקא הבאים בתור בסדר הרשימה המקורית לכנסת. הדבר נועד למנוע השבעת חברי כנסת מיש עתיד במקרה ששרים מכחול לבן יתפטרו מהכנסת.
עוד סוכם כי 48 שעות טרם כינון הממשלה יתפטר בני גנץ מתפקיד יו"ר הכנסת ויבחר יו"ר חדש מטעם גוש הליכוד. התפקיד יהא שייך לגוש הליכוד לכל אורך תקות כהונת הכנסת ה-23.

דבר נוסף שמופיע בהסכם הוא זהות שגריר ישראל בוושינגטון, שעל פי מה שנחתם בין הצדדים, תקבע תמיד על ידי ראש ממשלה המכהן, כך שבחצי השני של הקדנציה יוכל בני גנץ להחליף את השגריר, ואילו שגריר ישראל באו"ם, בלונדון, בפריז ובקנברה ימונו על ידי ראש הממשלה לכל תקופת כהונתה של הממשלה ולא יוחלפו גם בעת ולאחר ביצוע הרוטציה.