ניר חפץ, יועץ התקשורת של הליכוד יעזוב את תפקידו במפלגה ויעבור לייעץ תקשורתית לבני הזוג נתניהו על בסיס חוזה אישי. כך חשף הבוקר (שלישי) ערוץ 10. חפץ מקורב לבני הזוג נתניהו וליווה אותם גם במהלך הבחירות האחרונות, כמו כן ליווה את ראש הממשלה בשורה של מאבקים פוליטים ואישיים. 
העסקתו של חפץ, הן במפלגה והן על בסיס אישי זכתה לביקורת מצד היועץ המשפטי המפלגה שטען לניגוד עניינים, מכיוון שחפץ משמש גם כדוברה הפרטי של משפחת נתניהו. בדוח בנוגע להתנהלותו של חפץ בליכוד טען היועץ המשפטי של המפלגה כי "עבודתו של חפץ בליכוד שימשה למראית עין בלבד והייתה הטבה מנתניהו על חשבון קופת המפלגה". 
 
ניר חפץ אישר למעריב אונליין  כי יעבור לשמש כיועץ תקשורת אישי לרה"מ ורעיייתו על בסיס חוזה אישי. 

אורן חזן: אתמוך בהצעה להגבלת כהונת ר"מ 

היום דווח על סערה בליכוד, לאחר שח"כ אורן חזן הודיע במפתיע כי בכוונתו לתמוך בהצעת חוק של האופוזיציה להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות. מדובר בהצעת חוק שיזמה יו"ר סיעת המחנה הציוני ח"כ מרב מיכאלי, אליה הצטרפו כל ראשי סיעות האופוזיציה ובהם יו"ר הממחנה הציוני יצחק הרצוג, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וגם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה.
 
ההצעה כבר נפלה במושב הקודם של הכנסת, אבל פתיחת מושב הקיץ של הכנסת מבקשת ח"כ מיכאלי להעלות את ההצעה שוב להצבעה כשהפעם מקווים באופוזיציה שגם בליכוד ימצאו לה תומכים. ח"כ חזן אמר היום למעריב אונליין: "בכוונתי לתמוך בהצעת החוק לכשתועלה בכנסת ואשמח אף לצרף את שמי ליוזמי החוק".
 
לדבריו לא מדובר בנקמנות אישית שלו בעקבות השעייתו מסגנות יו"ר הכנסת ומחברותו במספר ועדות: "התמיכה שלי בהצעה היא אידיאולוגית. אני לא מבין מדוע כשח"כ מביע עמדה אידיאולוגית מחפשים אצלו מייד נימוקים אינטרסנטיים אישיים. כבר בראשית הקדנציה הבעתי תמיכה ברעיון של הגבלת כהונת כל ראש ממשלה לשתי קדנציות ובלבד שימשכו שמונה שנים מלאות. אני עצמי לא מתכנן להיות ראש ממשלה אבל גם אם אהיה יספיקו לי שתי קדנציות".