ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע ליושב ראש ש"ס אריה דרעי את תיק התחבורה, כך דווח היום (שלישי) בערוץ 2. ככל הנראה הציע נתניהו את התיק לדרעי בשל כוונתו להעניק את מינהל התכנון ליושב ראש כולנו משה כחלון. על פי הפרסום דרעי טרם השיב לנתניהו על ההצעה. 



ש"ס הכחישו את הדיווח ומסרו בתגובה כי "אנחנו לא מתעסקים בתיקים, עדיין לא סיכמנו את הנושאים הכלכליים והחברתים. אנו ממתינים שצוות המשא ומתן יתקדם ורק אחכ נתקדם עם התיקים, זה לא יקרה בשבוע הקרוב". 



על פי הדיווח, העובדה כי דרעי טרם השיב על ההצעה היא זו שמעכבת את הסיכום הסופי של נתניהו והליכוד עם יושב ראש מפלגת כולנו, משה כחלון. עד כה ההערכה הרווחת במערכת הפוליטית היתה כי דרעי יבקש ויקבל את משרד הפנים, המשרד בו כיהן לפני 24 שנים. 



אמש דיווחו הליכוד וכולנו  על התקדמות ניכרת במגעים ועל אפשרות שההסכם הקואליציוני ביניהן ייחתם אולי עוד השבוע. ההסכמות המדוברות בין שתי המפלגות כוללות את מסירת תיקי האוצר, הגנת הסביבה והבינוי, כולל רשות מקרקעי ישראל, למפלגתו של כחלון. נוסף לכך צפוי גם מינהל התכנון לעבור לידיו של כחלון ולא להישאר במשרד הפנים.

במגעים הסתמן כי כחלון יוותר על דרישתו לקבל לידיו את ראשות ועדת הכספים של הכנסת המיועדת למשה גפני (יהדות התורה), תמורת ערבויות ממשרד ראש הממשלה והבטחות מגפני עצמו על תיאום שיאפשר לקדם בוועדה רפורמות שכחלון מתכנן להעביר בממשלה ובכנסת.

בתוך כך, אמש פורסם במהדורת "מבט" בערוץ 1 שראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג נפגשו לפני כמה ימים בחשאי ודנו באפשרות של הקמת ממשלת אחדות. בלשכתו של הרצוג מיהרו להכחיש את הדברים ואמרו: "שטויות במיץ עגבניות. לא היה ולא נברא". בסביבתו של הרצוג טענו כי מדובר ב"ספין של לשכת ראש הממשלה כדי להלחיץ את בנט ואת ליברמן להיכנס לממשלה ולא להערים קשיים על המשא ומתן הקואליציוני". לשכתו של הרצוג הוצפה אמש בטלפונים של פעילי עבודה נזעמים שביקשו לברר אם הידיעות נכונות.