נמשך מבול החקיקה בכנסת ה-20. ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) הגיש למזכירות הכנסת 16 הצעות חוק פרטיות ובראשון 10 הצעות חוק להחלת הריבונות הישראלית על כל שטחי יהודה ושומרון, על פי אזורים גיאוגרפים.
בנוסף הגיש ח"כ יוגב הצעת חוק המבקשת לקצר את משך הזמן להרכבת הממשלה הניתן למועמד לראשות הממשלה מ-28 יום ל-21 יום בלבד וכן מבטלת את אפשרות 14 יום הארכה היכולה להינתן על ידי הנשיא למשימה זו.
"מדינת ישראל מתמודדת יום יום עם אתגרים מדיניים וביטחוניים, כלכליים וחברתיים", נכתב בדברי ההסבר להצעה, "קיצור משך הזמן להקמתה של ממשלה יביא ליעילות, חיסכון ויותר אחריות בניהול המדינה. אמנם המשא ומתן הקואליציוני דורש זמן, אך בדרך כלל הזמן גם נמרח ולתוצאות מגיעים בסיומו. קיצור משך הזמן מביא גם ליותר התייעלות, רצינות ואחריות בניהול המשא ומותן ובניהולה של מדינת ישראל".

אם ההצעה תתקבל היא תחול רק מהרכבת הממשלה הבאה ולא ישפיע על המו"מ להרכבת הממשלה הנוכחית. יוגב הגיש גם שורה של הצעות חוק שלו אותן יזם בכנסת הקודמת אך לא זכו לקידום בהן: חוק הגדלת קצבאות הילדים ע"פ מסקנות דו"ח העוני, חוק החמרת ענישה למסייעי שב"חים, חוק הארכת הפיקדון לחיילים משוחררים, חוקב שלילת קצבה להורי זורקי אבנים, חוק מאסר עולם לחוטפים ושלילת האזרחות למחבלים.
 
אתמול הגישו חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב (יהדות התורה) 73 הצעות חוק ואילו ח"כ דב חנין הגיש 20 הצעות חוק משלו. בנוסף לכך הוגשו הצעות חוק פרטיות על ידי ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) וינון מגל (ישראל ביתנו).