השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר השתחרר היום (ראשון) לביתו מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, זאת לאחר שנפצע בתאונת דרכים ביציאתו מזירת הפיגוע ברמלה. בסרטון שפרסם, כשלצידו אשתו אילה, אמר: "אני מסיים יומיים של אשפוז בביה"ח הדסה, רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לביה"ח אסף הרופא.

דיווח דרמטי: צווי מעצר נגד נתניהו, גלנט והלוי כבר השבוע?
"מסר שעלול להתפרש כמאיים": הציוץ של נתניהו על האג הרתיח גורמים בכירים בישראל

צוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה ביום שישי פינו את השר יחד עם בתו, נהגו ואחד ממאבטחיו לבית החולים אסף הרופא, כששלושה מהם סובלים מפציעות קלות. עוד פונה במצב קל פצוע מהרכב השני שהיה מעורב בתאונה. מאוחר יותר, לבקשת השר, הוא הועבר להמשך השגחה בבית החולים הדסה וכאמור היום שוחרר.

בוחני התנועה של מחוז המרכז במשטרה מתכוונים לזמן למסירת עדות את כל מי שהיה מעורב בתאונה בשישי בלוד, בה התנגשו רכב של תושב לוד עם רכבו של השר בן גביר, שנהגו על פי החשד חצה את הצומת באדום.

בין כלל העדים שיזומנו נמצא גם בן גביר עצמו ומיד אחרי החג הוא יצטרך להגיע למסור את עדותו בפני בוחני התנועה. בין היתר תיבדק מידת אחריותו, אם בכלל, לתאונה. צריך לזכור כי נהג הרכב בפרטי שנפגע הודיע כבר, באמצעות עורך דינו רפעת אסד, כי בכוונתו להגיש תביעה אזרחית נגד השר ונהגו.

בוחני התנועה יצטרכו לבחון האם הנהיגה המבצעית הייתה מוצדקת והתנהלה על פי כל הכללים, האם הנהג מיומן דיו לנהוג בנהיגה מבצעית, מה עברו התעבורתי.