תמונה שפורסמה אתמול (שני) בערב החג בעמוד של שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, עורר סערה ברשת. מספר דברים הובילו לביקורת חריפה כלפי התמונה, כשאחד מהם הוא גודל התמונה של החטופים שמוחזקים בעזה ע"י ארגון הטרור חמאס. 

"לא נעזוב אותו עד שיהיה טוראי חליוה": אב התצפיתנית שנרצחה רותח על ראש אמ"ן הפורש
הותר לפרסום: רס״ל (מיל') סאלם אלכרישאת נפל בקרבות ברצועה

"התמונה הזו אומרת הרבה. ראש הממשלה נתניהו ואשתו שרה (או הכפילה שלה) במרכז. החטופים הם ריבועים קטנים, שאפילו אי אפשר לזהות. כי הם לא באמת אלה שחשובים. גם ככה חג החירות הוא לא בשבילם", כתבה אחת הגולשות ששיתפה את התמונה. 

בנוסף, נטען כי בעמוד של רעיית ראש הממשלה השתמשו בפוטושופ, טרם פרסום התמונה. "לא יודע כמה איש הפוטושופ של שרה נתניהו מרוויח, אבל מגיעה לו העלאה", כתב גולש אחר. 

הציוץ בעמוד של ראש הממשלה נתניהו

גולש נוסף שיתף: שרה נתניהו, לפני ואחרי. מצד ימין - תמונה אובייקטיבית שפורסמה בחשבון הממלכתי של ראש הממשלה. מצד שמאל: תמונה מעובדת שפורסמה באינסטגרם הפרטי של הרעייה. פרשנות: כל ניסיון לעוות את האמת, לשקר לציבור ולהמציא מציאות חזותית מפוברקת - ייתקל בתיעוב פומבי".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]