האם ישראל ניצבת בפני הסלמה בעקבות פעילות נרחבת למעצר מבוקשים בשכם? מזכ"ל תנועת 'הביטחוניסטים' ומי שהיה קצין המבצעים המיוחדים באוגדת יהודה ושומרון, סא"ל (מיל') ירון בוסקילה, שוחח עם יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM והביע את דעתו בנושא. 

"לא מעוניין במלחמה": יחזקאלי מסביר את האסטרטגיה של נסראללה

משהו רע עובר על חיזבאללה - וזה לא בהכרח מבשר טובות לישראל | אלון בן דוד

לדבריו, "אנחנו לא נמצאים במלחמה, אבל אנחנו כן מתמודדים עם תשתית טרור שנבנתה במשך חמשת השנים האחרונות עקב החלטה מדינית להעביר לידי הרשות את הטיפול בטרור - כשנותנים לגוף הזה לעשות משהו שאין לו מוטיבציה ואין לו יכולת, מתפתחות תשתיות טרור".

"הסיפור המעניין פה הוא שישראל נמצאת בעימות רווי ירי עם ארגון חללי אל-אקצא שהקים יאסר ערפאת ובעצם נלחמת נגד ארגון צבאי ולא רשמי של הרשות הפלסטינית. כלומר, היום אנו נפגשים עם הרשות הפלסטינית, אבל לא עם הגורמים הרשמיים שלה", הסביר. 
 
בהמשך, הוסיף: "במקומות שעושים את הדברים כמו שצריך, בדרך כלל מסיימים בצורה טובה ומוצלחת. עם זאת, צריך לומר שהשטח הזה הפך לרווי מאוד בנשק. יש פה גורם שמנסה לחמש את ערביי ישראל במטרה להסלים את השטח ולהביא להקצנה בפעילות הנשק. היום, חיזבאללה זה איראן - חשוב להבין את זה". בסיום הבהיר: "אם המערכת המדינית תאפשר זאת, אנו 'ננקה' את שכם מטרור והשקט יחזור לשם".