חיסול הבכיר האיראני סיאד חודאי ממשיך לעורר הדים ולהעצים את המתיחות בין איראן לישראל. הבוקר (שני) התייחס למצב המתוח ראש המטה ללוחמה בטרור תא"ל (מיל') יחיעם ששון בתכניתו של גדי נס ברדיון צפון 104.5FM וטען: "איראן תתאמץ להוציא פיגוע לפועל בטווח הקצר". לטענתו, איראן מחזיקה ביכולת מבצעית להוציא פיגוע ואף ניסו זאת בחודש האחרון.

"בעדיפות מבחינתם זה לפגוע במוסדות ישראלים ויהודים בחו"ל. פגיעה באזרחים עם רקע בטחוני בעבר ובהווה, ופגיעה בריכוזי תיירים. הם יעשו כל מאמץ להוציא פיגוע כזה לפועל ולהערכתי בלוח זמנים מאוד קצר", הבהיר ששון. לדבריו, תורכיה קיים מודיעין המדבר על סכנה ברמה גבוהה לגבי ישראלים השוהים במדינה, וזאת על רקע העובדה שתורכיה מאוד אטרקטיבית לתייר הישראלי. עם זאת, ראש המטה ללוחמה בטרור הדגיש כי איראן יכולה לבצע את הפיגוע גם ביעד אחר "שם אפקט ההפתעה יהיה גדול יותר".

במהלך השיחה, ששון פנה למקבלי ההחלטות בישראל וביקש לתת התייחסות תקציבית לאזהרת המסע שהוציאו, על מנת שתהיה בעלת אפקט: "מדינת ישראל צריכה לקבל החלטת בעלת משמעות תקציבית – עבור אדם שקנה כרטיס טיסה לפני הוצאת אזהרת המסע, יש ליצור מודל לקבל החזר על מה שהשקיע. מי שרכש כרטיס לאחר שפורסמה אזהרת מסע, כנראה ששיקול הדעת שלו משובש, אבל זאת אחריותו. נכון להיום מדובר בהמלצות של המטה ללוחמה בטרור. זה יכול לשדר את מידת הרצינות של המערכת לגבי אזהרת המסע. לצערי רואים מצב שאנשים מתעלמים מהאזהרה".

לסיום, הוא הדגיש מה צריך לעשות תייר ישראלי המבקר ביעדים בעולם בימים אלו: "יש להימנע מיצירת קשר עם זרים, ולא למסור פרטים אישיים כגון יעדי נסיעה. כמו כן להצטייד בטלפונים של גורמי הנציגות הישראלית וגורמי הביטחון באותה המדינה, ולהימנע מלהתגאות בעבר הביטחוני ולא להחצין את העובדה שאתה ישראלי".