"חכו לפרק החדש שלנו": קבוצת ההאקרים "ידיים פתוחות" פרסמה היום (שלישי) הודעה בה היא מעדכנת כי הצליחה לחדור עמוק יותר אל תוך מחשכי פעילותו של ארגון הביון הישראלי, המוסד, זאת לאחר שבשבועות האחרונים פרסמה פרטים אישיים לגבי ראש הארגון הנכנס, דוד (דדי) ברנע, לרבות תיעודים מביכים, כתובת מגוריו, תמונות של ביתו, אישתו וכן מכתב התראה מרשות המסים על חוב שקיים לאישתו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ראש המוסד כפי שמעולם לא ראיתם (צילום: צילום מסך טוויטר)
ראש המוסד כפי שמעולם לא ראיתם (צילום: צילום מסך טוויטר)

על פי הודעה עמומה נוספת שהתפרסמה בעמוד הטלגרם של הקבוצה על כך שבקרוב יתפרסם סרט דוקומנטרי חדש החושף פרטים רגישים לגבי פעילות המוסד, ההאקרים שמו ידיהם על מידע הקשור ברצון של ארגון הביון ומדינת ישראל לחסל אישיות בכירה, ואף בוצע ניסיון התנקשות שלא צלח.

"לאור הנוכחות ההרסנית הישראלית ופגיעה בכבוד הלאומי באזור ובמיוחד הניסיון האחרון של המוסד להתנקש בחיי הנשיא קזחסטן קאסים-ג'ומארט טוקאייב, 'ידיים פתוחות' תפרסם סרט תיעודי מיוחד על הנוכחות ההרסנית הישראלית בקזחסטן", נכתב בהודעה.

סייבר, האקינג (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
סייבר, האקינג (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

לאחר מכן, פנתה קבוצת ההאקרים לראש הממשלה נפתלי בנט, וטענה ואף איימה כי ביטחון הסייבר הישראלי נמצא בסכנה לאחר הפריצות: "למשרד ר"מ - האם אתם בטוחים שהפריצה היחידה היא מהאימייל של אשתו של מר ברנע? האם אתם עדיין מכחישים שהביטחון הלאומי שלכם נפגע? חכו לפרק החדש שלנו", נמסר.