הרב איתן שנרב, אביה של רנה שנרצחה בפיגוע במעיין בדולב בקיץ 2019, שוחח הבוקר (רביעי) עם עיתונאים בכניסה לבית המשפט הצבאי במחנה עופר, לפני הכניסה לדיון הצגת הסדר הטיעון לנאשם באי מניעת הפיגוע. "המדינה רוצה לעשות עסקאות טיעון לא נורמליות", אמר בפתח דבריו, "רוצח, אין לי מילים אחרות".

"כמה ימים לפני הרצח הוא הודיע לחבר שלו שהוא יעשה פיגוע במעיין דני, והחבר עודד אותו", הסביר שנרב, "המחבל הזה נמצא פה עכשיו, חבר בארגון החזית העממית לשחרור פלסטין, ארגון טרור. הוא ידע על הכוונה ולא עשה כלום". הוא הוסיף: "כתב האישום מספר על פגישות רבות שקיים עם הרוצח, והפרקליטות רוצה לתת לו מאסר מקוצר של מספר חודשים, ובעצם לשחרר אותו עכשיו".

הרב שנרב הדגיש כי משפחתו מתנגדת לכך בתוקף: "אין התרעה, אי אפשר להמשיך כך. אנחנו מגיעים מלוד, שם היו אלפי פוערים ולא הוגשו נגדם כתבי אישום. אנחנו דורשים מהפרקליטות לנקוט ביד חזקה ולעמוד מול הרוצחים ועוזריהם". הוא הוסיף: "אם לא יהיו עוזרים - אז לא יהיה הרצח הבא חס וחלילה. אנחנו פה כדי לחזק את עם ישראל ואת החיילים שחירפו נפשם להביא מחבלים - שאחר כך משתחררים".

"המשפט של הרוצחים עדיין לא החל מסיבות של סנגוריה ופרקליטות", הסביר, "אנחנו מקווים שיהיה פה משפט שלום, כמו שכתוב פה מאחוריי, "אנחנו מקווים שהשופטים רואים זאת, ושעם ישראל רואה גם הוא. אנחנו פשוט רוצים להכניס את הרוצחים ועוזריהם לאן שמגיע להם".

הוא נשאל ע"י העיתונאים הם יהיה שינוי במדיניות, כעת לאחר השבעת ממשלה חדשה, והשיב: "אנחנו רוצים לראות שינוי במעשים ולא בדיבורים, הגיע הזמן שלעם ישראל תהיה הרתעה כמו שצריך. חשוב לנו להעביר את המסר ולעמוד חזק כמו שאנחנו עומדים כעת, ולא משנה מי הממשלה".