בן כספית וינון מגל התייחסו בפתח תוכניתם ב-103FM למתיחות הביטחונית הגוברת ולאירועים האלימים בירושלים ובהר הבית. כצפוי, השניים התעמתו סביב הסוגיה, כאשר כספית ביקר את התנהלותה של הממשלה והחלטותיה, שלדבריו תרמו להסלמה, ומגל תקף בתגובה: "לא משנה מה נתניהו עושה - הוא אשם. לא נמאס לכם מהשיח הזה כבר? אתה משרת של הערבים כשאתה מדבר ככה, תתבייש". 

בפתח דבריו אמר כספית: "סוף מעשה במחשבה תחילה. שייח ג'ראח, יש התרעות ביטחוניות הרבה זמן שירושלים תדליק את עזה, שחמאס ירצה לפוצץ כי אין בחירות בגללנו, מנהיג אחראי היה מרגיע את שייח ג'ראח ויש אלף דרכים לעשות את זה, לא רק שלא הרגיעו – הייתה שם אלימות. לנתניהו יש אלף ואחת דרכים וכל השנים הוא עשה אותן, הוא לא הרגיע את שייח ג'ראח".

כספית המשיך והסביר: "הייתה החלטה טיפשית עם המחסומים, אגב אם אתה רוצה לשים, אז תשים. למה אתה מוריד? אתה גם מפעיל שיקול דעת לקוי, וחולשה, ולתת לעלות להר הבית עד הרגע האחרון, וגם כשאתה מחליט לא לעלות, למה אתה לא אומר את זה ערב קודם? אתה מייצר תור כל הלילה, אני חושב שנלקחו הרבה החלטות לא נכונות. נתניהו מפעיל שיקול דעת לקוי, וגם חולשה".

מגל תקף בתגובה: "אני שומע אותך ומרגיש קטנות מוחין, זה כל כך תת רמה להתעסק כל היום בהבלים של לנסות לחפש פה הייתה החלטה לא נכונה ושם הייתה החלטה לא נכונה, אחרי לילה של פוגרומים ביהודים, בצומת שוקת שרפו מכונית של יהודי, בלוד משתוללים, בנגב הבדואים מרימים ראש, חמאס יורה טילים ואתה מדבר על המחסומים ונתניהו מחרחר מלחמה, אתה לא מתבייש שזה השיח שלך? שבזה אתה מתעסק כל הזמן?"

מגל הוסיף: "זה שאתה מחפש איפה נתניהו אשם כל הזמן, לא נראה לך מוגזם ומוטרף? לא נמאס לכם מהשיח הזה? די כבר, אתם מבינים איפה אתם נמצאים? את המצב האסטרטגי שישראל נמצאת בו? אתה מחפש אותו? 'הוא נתן עד הרגע האחרון להר הבית', למה שיהודים לא יעלו להר הבית? אתה משרת של הערבים כשאתה מדבר ככה, תתבייש".

כספית בתגובה: "אמרתי לעצמי לא להתרגז ממך ואני אעמוד בהחלטה הזאת כי בסך הכול צריך להבין אותך ואני מודה לך על כל המחמאות אבל הנאום היה כרגיל מאוד עלוב כי התפקיד שלנו זה למתוח ביקורת על רה"מ ולא רק שאני לא מתבייש, אני גאה. מזלו של נתניהו שברגע זה ראש האופוזיציה הוא לא נתניהו כי האיש רקד על שלוליות הדם בפיגועים, לא היה אף שופר שיצרח ברדיו 'אתה לא מתבייש', הרי הוא לא מתבייש מכלום".

כספית המשיך: "לגבי הערבים, אני כל החיים שלי כולל הבוקר חושב שצריך להיכנס באמ-אמא שלהם וכשאני רואה מה קרה בלוד עולה לי הדם לראש וקופץ לי הליכודניק ותמיד הייתי בדעות האלה כולל עכשיו. אם זה ימנע את ממשלת השינוי – שימנע את ממשלת השינוי. אני חושב שערבי ישראלי שעושה פרעות בעיר ישראלית צריך לשלול לו את האזרחות, הוא צריך לבלות 30 יום במאסר עם הארכה והארכה והארכה עם כמה עצמות שבורות".

"הבעיה שלי, שאין רה"מ שיודע לעשות את זה כאן כרגע ואני לא חושב שממשלת השינוי תעשה את זה. אתה יושב פה במלוא עזות המצח שלך, מטיף לי על הר הבית כשלפני דקה פורסם שכדי למנוע את ממשלת השינוי הוא כרת ברית עם הרב טאו שהוא מתחייב להגביל עליית יהודים להר הבית", סיכם כספית. 

מגל בתגובה שאל: "איפה זה פורסם? לא שמעתי את זה בשום מקום, זה מגוחך. מעניין אותך פרעות הערבים? הדבר היחיד שיש לך להגיד זה רק ביבי וביבי ומביא אינסרט מ-2009. ברוך השם שנתניהו ראש הממשלה במצבים האלה, שיש לנו על מי לסמוך. מי ינהל את זה יותר טוב ממנו? יש מצב שבצלאל צדק".