מאלכ איוב, סטודנטית לתואר שני לתקשורת ויחסים בינלאומיים וגל דהן, סטודנט שנה ראשונה למשפטים באוניברסיטה העברית בהר הצופים שבירושלים, שוחחו הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM  על העימותים שפרצו אתמול סמוך למוסד האקדמי ובמהלכו מאות מתפרעים יידו אבנים לעבר כוחות המשטרה ופצעו שלוש מהם באורח קל. "אתמול בערך ברבע לשבע קיבלנו ידיעות שיש זריקת אבנים מחוץ לאוניברסיטה, אני בדיוק לקראת סיום הרצאה, לקראת 19:00 אנחנו יוצאים. לא האמנו שזה רציני, חשבנו שנוכל לעבור ברגל", שיתף גל, "ב-19:00 אנחנו רואים חסימה של שער 1, השער הראשי. במצב של ממש יש מרחק של כמעט מאה מטרים מהשער, אי אפשר לעבור. מתקהלים כמעט מאה סטודנטים ומחכים שיפתחו".

בנוסף לכך, מלאכ התייחסה גם היא לאירועים אתמול ואמרה כי "אני הייתי גם באמצע האוניברסיטה, הייתי בספריה למדתי עם חברות, לקראת 18:00 התחלנו לשמוע רעשים מהספרייה וכולם נדבקו לחלונות, לנסות להבין מה קורה בחוץ". לדבריה, "כשיצאתי החוצה, ראיתי את כולם ואת המשטרה שניסתה להפריד, היה בלאגן".

בהמשך, התייחסה מאלכ לתחושותיה בזמן העימותים ואמרה כי "אותי זה לא מפחיד, אני גדלתי במזרח ירושלים, ראיתי כבר דברים כאלה כל חיי, אני בת 21 וזה ממש לא חדש לי. אותי באמת בכנות זה לא הפחיד אבל אני יכולה להבין את הפרספקטיבה הזאת".

כמו כן, התייחס גל להיערכותה של האוניברסיטה לאירועים מסוג זה ואמר כי "האוניברסיטה היא לא מקום שמועד לפורענות בגלל שיש פה סטודנטים גם יהודים וגם ערבים וגם מחו"ל, והאוניברסיטה אף פעם לא לקחה עמדה בנוגע לסכסוך. אז אני חושב שלא היו מוכנים אבל מבחינת אבטחה אני חושב שנערכו היטב".

בסיום, התייחסה מאלכ ליחסים בין היהודים והערבים במוסד האקדמי על רקע האירועים בבירה בימים האחרונים ואמרה כי בין כותלי האוניברסיטה אין ויכוחים פוליטיים. " הלימודים כרגיל, הכול רגיל", אמרה.