ארגון הטרור חמאס פרסם היום (רביעי) סרטון ובו נראה החטוף הירש גולדברג-פולין, שנחטף ממסיבת הנובה. בסרטון נראה הירש ללא יד שמאל, בעודו קורא לממשלה להחזירו הביתה.

הפרשן הלבנוני טוען: "המצב בלבנון מביך את חיזבאללה, צה"ל סיכל תקיפה על חיפה"
חוקרו של סינוואר טוען: האמת מאחורי סיור מנהיג חמאס מחוץ למנהרות

"שלום, קוראים לי הירש גולדברג-פולין, אני הבן של יונתן ורייצ'ל", אמר בפתח דבריו. "נולדתי ב-130.10 שנת 2000 בקליפורניה שבארה"ב והיום אני מתגורר עם משפחתי בירושלים. נחטפתי בשביעי לאוקטובר במסיבה בחניון רעים. יצאתי לבלות עם החברים שלי ובמקום זה מצאתי את עצמי נלחם על חיי, עם פציעות קשות בכל הגוף, אחרי שניסיתי להגן בגופי על עצמי ועל עוד אזרחים מפוחדים, כשלא היה מי שיגן עלינו באותו היום".

"בנימין נתניהו וממשלת ישראל אתם צריכים להתבייש בעצמכם על זה שהפקרתם אותי ועוד אלפי אזרחים באותו יום ארור", אמר. "אתם צריכים להתבייש שכמעט 200 יום אנחנו נמצאים כאן וכל ניסיונות החילוץ של צה"ל כשלו. אתם צריכים להתבייש שהפצצות חיל האוויר הרגו כמעט 70 חטופים כמוני. ואתם צריכים להתבייש ששוב ושוב - כל עסקה שעולה על השולחן אתה והממשלה שלך שוללים". 

"אתם לא רוצים לסיים את הסיוט הזה כבר? בנימין נתניהו וחברי ממשלת ישראל, בזמן שאתם יושבים בארוחות חג עם המשפחות שלכם, תחשבו עלינו - החטופים שעדיין כאן בגיהינום, מתחת לאדמה, בלי מים, בלי אוכל, בלי שמש, בלי הטיפול הרפואי שאני כל כך צריך הרבה הרבה זמן".

"אני דורש ממך ראש הממשלה ומהממשלה שלך ומהקבינט שלך, כל יום שאנחנו כאן זה עוד יום שאתם מפקירים אותנו, עוד יום שאתם מותירים את הדם שלנו. תעשו כבר את המצופה מכם ותחזירו אותנו הביתה. עכשיו! או שזה כבר גדול עליכם והגיע הזמן שתניחו את המפתחות, תעזבו את המשרדים ותלכו הביתה בעצמכם".

"עוד דבר אחד אחרון, ויותר חשוב מהכול", אמר לסיום. "אמא, אבא, ליבי ואורלי, אני אוהב אתכם מאוד ומתגעגע אליכם מאוד. אני חושב עליכם בכל יום שאני נמצא פה. אני יודע שאתה למעלה עושים הכול כדי שאני אחזור הביתה כמה שיותר מהר. אני צריך שתישארו חזקים בשבילי ולא תפסיקו להילחם עד שאני וכל אחד ואחת מהחטופים נחזור הביתה בשלום. אני מצפה ומקווה לראות אתכם בקרוב אחרי שכל השיגעון הזה ייגמר. לי חג שמח כבר לא יהיה, אבל אני מקווה שלפחות נתתי לכם קצת נחת". 

מדובר באות חיים ראשון מגולדברג-פולין, הצעיר בן ה-23 שכאמור נחטף במהלך הטבח במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, שבה איבד גם את ידו. רייצ'ל וג'ון, הוריו של החטוף הירש גולדברג-פולין, הגיבו לסרטון שפורסם משבי חמאס: "ראינו את הסרטון היום והוקל לנו לראות אותו חי, ובו בזמן אנחנו דואגים לבריאותו ולשלום יתר החטופים. אנחנו מבקשים מכל המתווכות והצדדים המעורבים במשא ומתן: קבלו החלטה אמיצה שתאפשר לנו להתאחד עם אהובנו. הירש, אם אתה שומע, שמענו את קולך לראשונה מזה 200 ימים. אנחנו אוהבים אותך, תהיה חזק".