מלחמת חרבות ברזל: על פי דיווח של הבלוג בטוויטר 'אינטלי טיימס - إنتل تايمز - Intelli Times', מרבית מהטילים הבליסטיים האיראניים, ששוגרו לישראל, למעט אחד שתועד בקוטר 124 ס"מ, היו מדגם חייבר ובקוטר 74 ס"מ.

מתקרבים להכרעה? קצין חי״ר ראשי: ״יודעים להתמודד גם עם רפיח״
דיווח לבנוני: מפקד בכוח רדואן חוסל בדרום המדינה | צפו בתיעוד

הטיל הבודד שתועד בים המלח יכול לשאת בעתיד גם ראש נפץ גרעיני בקוטר שהופיע בתוכנית הגרעין הצבאית שנחשפה. דובר משרד החוץ האיראני טען אתמול במסיבת עיתונאים כי תוכנית הגרעין נועדה למטרות שלום בלבד, זאת בניגוד לדברי בכיר משמרות המהפכה שהזהיר: "טהרן עשויה לשנות את מדיניות הגרעין אם האיומים הישראליים יימשכו".

עוד הוסיף דובר משרד החוץ האיראני כי "איראן הוכיחה שהיא לא תיקח בחשבון אף גורם בנושא ביטחון לאומי, ותמשיך להגן על הביטחון הלאומי בהתאם לחוקים ולתקנות בינלאומיים". בסיום דבריו הדגיש נאסר כנעאני כי "אין מקום לנשק גרעיני בדוקטרינה הגרעינית שלנו ואין שום שינוי בעקרונות הללו".

בנוסף, בכיר במערך ההגנה האווירית של חיזבאללה חוסל מוקדם יותר היום בהפצצת רכב בדרום לבנון בכביש עדלון ליד אזור אבו אל-אסוד. לפי דיווח של סקיי ניוז בערבית, זהות המחוסל הוא חסן עזקול וחוסל בתגובה על הפלת הכטב"ם הישראלי אמש.

כזכור, אתמול בערב בכפר ארזון בדרום לבנון חוסל מחמד חליל עטייה, מפקד במערך האווירי של כוח רדואן של חיזבאללה. כמו כן, כוחות צה״ל תקפו להסרת איום במרחב יארון. בנוסף, מוקדם יותר היום הופעלה התרעה על ירי רקטות וטילים במרחב מטולה, מדובר בזיהוי שווא.

התקיפה בדרום לבנון. קרדיט: רשתות ערביות (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

באוניברסיטת קולומביה, רוברט קראפט הכריז היום שהוא יעכב את המימון לאוניברסיטה עד שיינקטו בפעולות שיבטיחו את שלומם של סטודנטים יהודים בקמפוס. הבעלים של "קבוצת קראפט" והניו אינגלנד פטריוטס הוא אחד התורמים הפרטיים הגדולים ביותר לאוניברסיטה.