כוחות גדולים של צה"ל פשטו הלילה (בין רביעי לחמישי) על מחנה הפליטים עקבת ג'בר, שבסמוך ליריחו, לפעילות כנגד יעדי טרור. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו על עשרות רכבים צבאיים שנכנסו למחנה, כשכוחות רבים פשטו על יותר מ-30 בתים. עוד דווח, כי אירעו חילופי אש בין מחבלים לכוחות הביטחון במקום.

משרד הבריאות הפלסטיני מסר כי שמונה פלסטינים נפצעו במהלך חילופי האש עם כוחות צה"ל. בהודעה הרשמית נמסר כי "שמונה בני אדם נפצעו בגפיים התחתונות והגיעו לבית החולים הממשלתי ביריחו כתוצאה מחילופי האש". עוד נמסר כי אחד הפצועים נפצע באורח קשה. בנוסף, הפלסטינים דיווחו כי צה"ל חסם את כל הכניסות למחנה הפליטים, וכיתר מספר בתים, כשהוא דורש ממספר מבוקשים להסגיר את עצמם. 

בליל יום ראשון האחרון, פעלו כוחות הביטחון במחנה הפליטים בלאטה שבשכם וחיסלו שלושה מחבלים. במקביל, הכוחות החרימו אמצעי לחימה, בהם שלושה נשקים מסוג M-16, תחמושת, ציוד צבאי וחלקי נשק, וכן הושמדה גם מעבדת נפץ, בשיתוף עם יחידת יהל"ם של ההנדסה הקרבית. בנוסף, איתרו הכוחות באחת הדירות מעבדת מטעני נפץ ובה עשרות קילוגרמים של חומרי נפץ שהיו אמורים לשמש לביצוע פיגועים.

במקביל, פעלו כוחות הביטחון גם בג׳נין, כשגם שם נעצרו שלושה מבוקשים. במהלך הפעילות חשודים השליכו מטען וירו לעבר הלוחמים, שהגיבו בירי. בנוסף החרימו הלוחמים ציוד צבאי. במהלך יציאת הכוחות מהכפר חשודים השליכו מטענים לעבר הכוח, שהגיב בירי. זוהתה פגיעה. בנוסף, ירו הכוחות לעבר חמוש שזיהו במרחב. זוהתה פגיעה.

הלוחמים עצרו שבעה מבוקשים בכפרים אבו דיס, עיזריה, בני נעים, קלקס דורא ובמחנות הפליטים אלעידה ועקבת ג'בר. במהלך יציאת הכוחות מהכפר אבו דיס חשודים השליכו מטענים ויידו אבנים לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. במהלך הפעילות בכפר קלקס החרימו הכוחות מספר רימונים.