בעקבות דליפה ממשאבת חלב, הוגשה תביעה ייצוגית נגד "שילב" וחברת "ביאמבה" על סך ארבעה מיליון שקלים. התביעה הוגשה לאחר שרופאה רכשה משאבות חלב מדגם "BIAMBA PUMP PRO NEW" משילב, בהסתמך על פרסום לפיו המשאבות כוללות חיישן המתריע על מילוי מיכל החלב ועוצר את השאיבה באופן אוטומטי.
לאחר מספר שימושים גילתה הרופאה כי החיישן אינו פועל, החלב דלף והרטיב אותה ואת בגדיה, וכתוצאה מכך לטענתה, נגרמה לה עוגמת נפש. היא סברה שהיא תוכל להפעיל את משאבת החלב ללא צורך בפיקוח, בצורה דיסקרטית ונוחה, גם בחוץ, ואף תוך ביצוע פעולות אחרות.
בתביעה שהוגשה על ידי עו"ד גיא קינן נכתב: "המבקשת התלוננה בפני שירות הלקוחות בביאמבה. נציגה של ביאמבה הודתה בשיחה שהתקיימה שהפרסום המופיע באתר החברה הינו מטעה. היא אמרה בשיחה המוקלטת למבקשת כי התברר לביאמבה שמנגנון ההתרעה במשאבות 'גורם לבעיות וזה יכול לגרום לקרינה', ולטענתה, ביאמבה השביתה את היישום. לא היה לה הסבר מדוע המצג המטעה מופיע עדיין באתר של ביאמבה".
עוד נכתב כי "המבקשת התלוננה גם אצל שילב. סמוך להגשת בקשה זו, עדיין פרסמה שילב שמשאבת החלב כוללת 'חיישן ייחודי אשר מתריע כאשר הגענו למקסימום כמות חלב ועצירת השאיבה – חדש'". על פי התביעה, "פרסומים דומים ומטעים מופיעים באתרים של משווקים נוספים של המשאבות מבית ביאמבה, הן ברשת 'מוצצים' ובאתר המכירות המקוון של סופר פארם".