הדס קליין, העדה המרכזית בתיק 1000, הגישה היום (חמישי) תביעת לשון הרע לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד העיתונאי אלי ציפורי על סך 5 מיליון שקלים בגין מה שהגדירה כ"קמפיין הכפשה והטרדות עקבי ומשולח רסן". לדברי קליין, מדובר בתביעה ראשונה מתוך סדרת תביעות. 

לפי הנטען בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד ד"ר אליעד שרגא ועו"ד עופר אורן, "במשך תקופה ארוכה מנהל ציפורי נגד קליין קמפיין הכפשה והטרדות עקבי ומשולח רסן הכולל למעלה מ- 180 פרסומים בחשבונותיו ברשתות החברתיות טוויטר, פייסבוק וטלגרם, באתר האינטרנט שלו, בתוכנית הרדיו שלו בגלי ישראל ובספר שהוציא לאחרונה. זאת מתוך מטרה לנסות להלך אימים על קליין לפגוע בלגיטימציה שלה, להפוך אותה למטרה לשנאה ולבוז בקרב הציבור הרחב ולפגום בהליך מסירת עדותה".

התביעה מוסיפה וטוענת כי "ציפורי פרסם לעיתים מספר פרסומים באותו יום ללא הפסקה ופרסם אפילו בזמן פגרת בית המשפט, כשהדיונים בתיק 1000 כלל לא התנהלו. חלק מהפרסומים פורסמו במקביל בכמה מדיות חברתיות כדי למקסם את החשיפה אליהם. בין יתר השקרים הדיבתיים של ציפורי על קליין, הוא מפרסם כי היא "עדת מדינה", "סוכנת משטרתית", "שותפה להפיכה שלטונית נגד נתניהו", "פני הרוע" ועוד", נכתב.

התביעה ציינה כי "כזכור, כחלק ממסע ההכפשות וההטרדות ציפורי אף פרסם את תמונת ביתה של קליין עם כתובתה לצד סכום מופרך של עלות הבית שלה ונחקר על כך בחשד להטרדת עד. התיק בחקירה  וממתין להכרעת פרקליט המדינה, עמית אייסמן". 

קליין הבהירה לאחר הגשת התביעה כי "כל מי שפגע בי ובמשפחתי והפיץ שקרים וסיפורי בלע שלא היו ולא נבראו, ישלם על כך". היא הוסיפה: "התביעה נגד ציפורי היא תביעה ראשונה מתוך תביעות נוספות שיוגשו בתקופה הקרובה כנגד המכפישים, המסיתים,  מפיצי השקרים והרוע נגדי ונגד משפחתי ברשתות החברתיות ובכלל".

עוד מסרה: "חשוב לי להדגיש כי "קמפיין הכפשות ושקרים אובססיבי כנגד עדים" הפך לשיטה בישראל, וזוהי אינה פגיעה חמורה רק בי אלא בכל אזרח ואזרחית ישראלים שיידרשו להגיע ולמלא חובתם האזרחית לדרישת גורמי האכיפה והמשפט. לא אנוח ולא אשקוט על העוול הרב שגרמו וממשיכים לגרום אנשים אלו מתוך רוע, שנאה וכוונת זדון".