המשטרה סיכלה הלילה (שישי) חשד לניסיון חיסול סמוך לאולם האירועים  באזור האיירפורט סיטי, בו התרחשה חתונתו של בתו של העבריין המוכר יוסי מוסלי. 

ראשיתו של האירוע במהלך פעילות אכיפה שגרתית של המשטרה יחד עם אגף התנועה הלילה, באזור של נמל התעופה בן גוריון. במהלך הפעילות, זיהו שוטרי יס"מ ומג"ב רכב שעורר את חשדם. החשודים שהיו בתוך הרכב, סירבו לעצור לבדיקה והחלו להימלט. במהלך המנוסה פרצו מחסום, ניגחו ניידת ופצעו שוטּר בידו.  

במהלך המרדף, השוטרים ביצעו ירי לעבר גלגלי הרכב והצליחו לעצור את השניים, תושבי חולון בשנות ה-20 לחייהם, בחניון אחורי של האולם האירועים. בהמשך ובתום סריקות, אותר בקרבת מקום אקדח ומחסנית תואמת. בסיום הועברו הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

שני החשודים נעצרו כאמור באותו הלילה לחקירה בתחנת המשטרה בראש העין ובסיומה נכלאו. היום יובאו לדיון בבית המשפט בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרם, זאת בהתאם לצורכי החקיּרה.

כזכור, הפרקליטות אישרה מוקדם יותר השבוע את שחרורו של מוסלי למעצר בית בתנאים מגבילים עד מוצאי שבת, זאת לאחר שנעצר בנתב"ג בשבוע שעבר כשהחליט לחזור לארץ בגלל חתונת בתו. מוסלי, בן ה-45, חשוד במסגרת פרשת "אביב ערבי" שנחקרה על ידי היחידה המרכזית במחוז תל אביב ב-2017, והמשטרה מייחסת לו את הרצח של אביחי וקנין וניסיון רצח של יענקל'ה אמסלם ואיציק כהן.