תושב המרכז כבן 30 נעצר בחשד שהכה את בנו בן השלושה שבועות וגרם לו לשבר בגולגולת, לאחר שחבט בו בחוזקה בראשו. אתמול (שלישי) הוגשו נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

החקירה נפתחה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח מבי"ח "דנה" בת"א בגין חבלות לתינוק בן שלושה שבועות. חוקרי תחנת גלילות פתחו מיד בחקירה במהלכה הצליחו לאסוף ראיות נגד אביו של הקטין ונמצא כי שעה שאשתו וקרובת משפחה נוספת היו בקומה התחתונה של הבית, החשוד שהה עם התינוק בקומה העליונה. כאשר התינוק החל לבכות ומשלא חדל, אביו, החשוד, היכה בו בחוזקה פעמים אחדות.

עוד העלתה חקירת המשטרה, כי החשוד השאיר את התינוק בבית, ללא כל טיפול רפואי, משך שעות ארוכות עד אשר התגלה בגופו של התינוק ממצא שחייב את הגעתו לבית החולים. בבדיקה רפואית בבי"ח "דנה" נמצא כי נגרם לתינוק שבר מורכב בגולגולת עם תזוזה.

בעקבות כך, החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. אתמול הפרקליטות הגישה נגד החשוד כתב אישום חמור בעבירות של תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת לו חבלה חמורה והפרת חובה של הורה אחראי. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.