בית משפט השלום בתל אביב החליט הבוקר (רביעי) כי הוא מאשר את בקשתו של של תת אלוף (במיל') גל הירש לחשוף את פרטיו המזהים של עד המדינה שהעיד כנגדו. יחד עם זאת, בית המשפט עיכב את ביצוע ההחלטה עד ל-6 בספטמבר.  

כזכור, כתב אישום הוגש באוקטובר 2021 כנגד הירש, בגין עבירות מס בפרשת "דיפנסיב שילד". על פי כתב האישום, בין השנים 2009-2007 פעלו שכנאי, הירש, בנימיני ואדם כשותפים במתן שירות למשרד ההגנה בגיאורגיה ובמקומות אחרים במסגרת מערך חברות שבשליטתם, כל אחד לפי חלקו. עוד נכב כי "בין היתר פעלו הנאשמים במסגרת החברות דיפנסיב שילד ישראל בע"מ שהוקמה בישראל, חברות שהוקמו בגיאורגיה וחברות שהוקמו באיי הבתולה הבריטיים. פעילות זו הוסדרה באמצעות שורה של הסכמים שנחתמו בין היתר על ידי החברות הנזכרות מעלה לבין לקוחות השותפות".

"חשוב מאוד בעיני שמערכת אכיפת החוק תהיה רבת כוח אך חשוב לא פחות שיפעם בה עיקרון ריסון הכוח! כתב האישום המופרך הזה לא צריך היה לבוא לעולם ונכון שיבוטל! בשנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים. אחרי שנים ארוכות של איפוק, כבוד וגישה ממלכתית (שנכזבו) הגענו לבית משפט השלום - להשלים את המלחמה על חפותי המלאה, באותה הדרך, בנחישות ובתקיפות הראויה. אני מייחל ומקווה לעשיית צדק, לזיכוי מלא ולרפואה שלמה", התייחס בעבר הירש לדבר חקירותיו.