אלאור ושקד התארסו בחודש ינואר האחרון. השניים הגיעו למרגלות מערת המכפלה, ושם אלאור כרע ברך וביקש את ידיה.

אמש התקיימה חתונתו של אלאור אזריה עם בחירת ליבו שקד, החתונה נערכה באולם שמחות בקרית עקרון בהשתתפות בני משפחה ופעילי ימין שבאו לברך ולתמוך בחתן, ביניהם: ‏יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר, בנצי גופשטיין, מיכאל בן ארי, ברוך מרזל, רן כרמי בוזגלו ואריאל זילבר, וכמובן צוות ההגנה של אלאור עורכי הדין שליוו אותו מיום התפוצצות הפרשה בשנת 2016 – עו"ד כרמית שחיבר, עו"ד אילן כץ ועו"ד בנימין מלכא.

אלאור עזריה עם עורכי הדין כרמית שחיבר, אילן כץ ובנימין מלכה. (צילום: יח''צ)
אלאור עזריה עם עורכי הדין כרמית שחיבר, אילן כץ ובנימין מלכה. (צילום: יח''צ)

לפני כשנתיים פתח אזריה את מאפיית "בוטיק הניצחון" בעיר רמלה. "זה הניצחון שלי. איפה הייתי לפני חמש שנים בדיוק ואיפה אני היום. אבל לא פחות, זה גם השם של דוד שלי, אח של אבא, ויקטור אזריה, שנפטר בקיץ האחרון מדום לב. בעצם, אני מרגיש שזה הניצחון של שנינו", אמר אזריה עם פתיחת המאפייה.

עורך הדין כץ כתב בפייסבוק שלו " צוות ההגנה שנתן את הלב והנשמה בתיק, מתאחד ושמח מאוד בחתונתו של אלאור אזריה. "בעוד שעו"ד בנימין מלכא כתב "לפני יותר משש שנים  פגשתי אותו לראשונה בתא המעצר במה שהפך להיות אחד מהתיקים הגדולים ביותר בתולדות ישראל, וכל השאר היסטוריה".

עו"ד שחיבר ציינה כי "מעטים הדברים שמרגשים כמו להיות נוכחת ברגע הזה של אלאור, הפעם הראשונה שבה נפגשנו היתה בזמן שאלאור מרגיש לבד מול מערכת עצומה והנה היום הוא מוקף לא רק בגלי האהבה הציבורית אלא גם באהבה פרטית ואישית משלו".