חשד לרצח בבאר שבע: גופת אישה כבת 70 אותרה הבוקר (שבת) בדירה. בנה אשר הזעיק את מד"א למקום, עוכב ולאחר מכן נעצר בחשד לרצח אמו, כאשר מעצרו הוארך עד יום שלישי הקרוב.

החשוד הוא כאמור, גבר בן 40 שמתגורר עם אמו בדירת חדר בעיר. השוטרים שהגיעו לזירה נדהמו ממצבה הרעוע ומהעובדה כי הייתה בה רק מיטה אחת. הבוקר חייג הבן למד"א ודיווח שמצא את אמו מחוסרת הכרה במיטה. מד"א הגיעו לזירה וקבעו את מותה של האשה.

המשטרה הוזעקה ופתחה בחקירה. הבן שאותר לצד גופת אמו עוכב ותוך כדי חקירה סיפק גרסה במהלכה הוא טען כי "אני לא עשיתי כלום". נכון לעת הזו, מכיוון שעל הגופה נמצאו סימני חבלה במספר מקומות גובר החשש כי הבן קשור לגרימת מותה של אמו והוא נעצר.

הערב הוא יובא לבית משפט השלום בבאר שבע שם תבקש המשטרה להאריך את עמצרו. בינתיים ומקביל נשלחה הגופה למכון לרפואה משפטית באבו כביר במטרה לקבוע את סיבת המוות. ככל שיובהר כי מדובר במוות שנגרם כתוצאה מן החבלות, הבן הוא זה שיהיה חשוד ברצח אמו.

עו"ד עלי אבו לבן שמייצג את החשוד ברצח אמו מטעם הסניגוריה הציבורית מסר כי "הבן נמצא במצב נפשי קשה ולא מעכל את מות אמו. עד כה לא הוצגו ראיות ברורות שמדובר במוות לא טבעי ולראייה בית המשפט האריך את מעצרו של הבן רק בשלושה ימים. אנו פועלים כרגע על מנת שיתאפשר לבן להשתתף בלווית אמו".