הפרקליטות הגישה היום (שלישי)  כתב אישום בגין ביצוע עבירות מין בקטינות נגד יוסף אוחיון, מנהל העמותה העוסקת בהכנה לשירות הצבאי של נערים ונערות. אוחיון, תושב ירושלים, נאשם כי יצר קשרים פסולים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן.

החקירה בנושא נפתחה בעקבות תלונה במשטרה מצעירה בשנות ה-20 לחייה, לפיה כמה שנים קודם לכן בעת היותה קטינה, קיימה קשר עם מנהל עמותה שהכירה דרך בית הספר, עמותה העוסקת בהכנה לשירות צבאי. במהלך החקירה הסמויה במשטרה נאספו ממצאים וראיות, וכן נגבו עדויות. 

באמצע החודש שעבר הפכה החקירה לגלויה, עם מעצרו של החשוד בבעילה אסורה של קטינות תוך יחסי מרות ומעשים מגונים בקטינה תוך ניצול יחסי מרות. החשוד נעצר לחקירה ע"י בלשי היחידה ללחימה בפשיעה במרחב ציון. בשלושת השבועות האחרונים חשפו חוקרי המשטרה נשים נוספות שעפ"י החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד במהלך השנים האחרונות.

מהחקירה עלי כי במהלך פעילות העמותה, ששולבו גם במוסדות חינוך בירושלים וסביבתה, יצר החשוד קשרים פסולים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן.  חוקרי המשטרה חשפו כי העבירות בוצעו במגוון מקומות שונים, בהם: בבית ספר בו למדה אחת הקורבנות, ברכבו הפרטי, בשטחים ציבוריים, במחסן המשמש את העמותה שבראשותו ועוד. עוד התברר כי העמותה שאותה ניהל אוחיון, פעלה בשיתוף ובתחומי מוסדות חינוך בירושלים והסביבה, מה שהצריך את חוקרי המשטרה גם לחקירה וגביית עדויות ממנהלי אותם מוסדות חינוך.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת לטובת מיצוי פעולות החקירה והגעה לקורבנות נוספים שנפגעו ממעשיו השל החשוד. בסיום החקירה שהתנהלה במחוז ירושלים של המשטרה, התגבשה תשתית ראייתית נגד החשוד בביצוע עבירות מין במהלך השנים האחרונות, בחמש נשים שונות, אשר כולן היו קטינות בעת ביצוע העבירות. 

עורכת הדין נוגה ויזל המייצגת את החשוד: "הלחץ שהופעל על מרשי ועל בני משפחתו בחקירה היה בניגוד לכל דין, הלחצים הללו הובילו את מרשי ללחץ נפשי כבד ועשו ממנו שבר כלי. משפחתו אף היא ספגה לחצים שאין לתאר למרות שאין עוררין על כך שאין להם יד ורגל בעבירה המיוחסת למרשי. לעניין כתב האישום - בחודש האחרון המשטרה הפעילה מערך יחסי ציבור מתוזמן ומתוזמר נגד מרשי, אלא שבית המשפט לא קנה את רעשי הפרקליטות וקבע כי התיק יתנהל בבית משפט השלום ולא המחוזי, מאישומים חמורים מאוד לאישומים רגילים. מרשי ממשיך להכחיש כל אישום נגדו".