בית משפט השלום התיר היום (חמישי) לפרסם כי עידו צור עטאר תושב יבנה בן 36, המלמד קריאה לתורה לנערים לפני בר מצווה בעיר שדרות, נעצר כחשוד שביצע עבירות מין בקטינים. מעצרו של החשוד הוארך בשישה ימים ועד ליום שלישי הבא. 

כאמור, היום עם הארכת מעצרו בפעם השנייה התיר בית המשפט לפרסם את שמו של החשוד ומיד לאחר מכן יצאה המשטרה בקריאה אל הורים שילדיהם למדו בעבר אצל עטאר, לדווח על כך למשטרה וזאת מהחשד העולה מהחקירה לפיו המורה המלמד שיעורים פרטיים של קריאה בתורה ביצע עבירות מין בקטינים נוספים.

חקירת המשטרה החלה בראשית השבוע, כשלתחנת המשטרה בעיר שדרות הגיעה אם לשלושה קטינים בגילי 14-15, וסיפרה לחוקרים כי במהלך שיחות אישיות שהיו לה עם בניה לאחר שהבחינה בשינוי התנהגותי, הם גוללו בפניה מסכת ארוכה ושיטתית של עבירות מין שביצע בהם אדם אצלו כולם למדו לרגל עלייתם לתורה במועדים שונים, בהם היו לקראת גיל 13.

החשוד עידו צור עטאר תושב יבנה, ששמו כאמור הותר לפרסום, נעצר כבר באותו היום ע"י חוקרי תחנת שדרות, והוא נחקר בחשד למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14. בפנייה לא שגרתית המשטרה קוראת להורים שילדיהם למדו אצל החשוד, לבדוק האם פעל כלפיהם בדפוס פעולה דומה, וככל שעולה חשד לביצוע עבירה, לדווח על כך למשטרת שדרות.