זוג הורים בשנות השלושים לחייהם, תושבי אשדוד, נעצרו הלילה (שישי) בחשד לעבירות אלימות בבנם התינוק, כבן השלושה חודשים. חקירת המשטרה החלה לאחר שהתקבל דיווח בבית החולים שניידר בפתח תקווה אודות תינוק שבמהלך בדיקה רפואית, התגלו מספר שברים בגופו. בתום החקירה, הוארך מעצרו של האב עד ליום שני. האם שוחררה למעצר בית. 

לאור החשדות, שוטרי תחנת אשדוד החלו לחקור את ההורים, בחשד לעבירות של תקיפה וגרימת חבלה בקטין חסר ישע על ידי אחראי. הזוג נעצר מכיוון שמסרו גרסאות סותרות שלא התאימו למצבו של התינוק. הם יובאו בשעות הקרובות לבית המשפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

עו"ד מיכאל בוסקילה המייצג את אימו של הפעוט, מסר:" מדובר במעצר מיותר ומקומם. להורים נורמטיביים נולד תינוק עם מחלות רבות וזאת לאחר טיפולים קשים שעברה האשה בעקבות מחלה ממאירה שבה לקתה. האם עזבה את מקום עבודה כדי לטפל במסירות בתינוק שנולד.
אין כל היגיון במעצר המיותר הזה שגורם נזק נפשי גדול מנשוא להורים ולתינוק".

עו''ד מיכאל בוסקילה (צילום: יחצ)
עו''ד מיכאל בוסקילה (צילום: יחצ)

עו"ד שני פרגון, המייצגת את האב, נמסר: "מדובר בהורים מסורים לבנם הפעוט, אשר מעולם לא פגעו בו, נהפוך הוא. הפעוט נולד עם מגוון בעיות רפואיות, בגינן נדרש למעקב רפואי צמוד והדוק ואף היה מאושפז תקופה ממושכת בבית החולים, כך שאם היה המדובר בהורים מתעללים הדבר היה מתגלה בשלב ראשוני. במסגרת החקירה מסרו ההורים גירסה מפורטת אשר יש בה לשפוך אור על הממצאים. נראה כי למשטרת ישראל אצה הדרך לעצור את ההורים, טרם בחינת כיווני החקירה הרלוונטיים, ועל כך אנו מצרים". 

עו''ד שני פרגון  (צילום: פרטי)
עו''ד שני פרגון (צילום: פרטי)