הבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, הוא הבכיר בעולם הכדורגל שנעצר הבוקר בחשד לביצוע עבירות הונאה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים (מטבעות וירטואליים) בהיקפים של מאות מיליוני שקלים, וכן בחשד לעבירות מין. בתום דיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשל"צ, הוחלט להאריך את מעצרו עד ליום רביעי. כמו כן, הובאו לדיון עוד תשעה חשודים ומעצרם הוארך בין חמישה לשישה ימים.

מטעמם של עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג נמסר: "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים בעלי אינטרס ואשר כעת המשטרה בודקת אותם. חוגג מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו אנו בטוחים שבסיום החקירה יתברר שאין שחר לטענות כלפיו".

קודם לכן הודיע במפתיע חוגג על ביטול כנס בנושא מטבעות וירטואליים. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "נאלץ לדחות את הכנס היום, עמכם הסליחה. הכל לטובה". 

הבוקר פרסמנו על מעצרו של בכיר בעולם הכדורגל הישראלי, יחד עם שבעה מעורבים נוספים, בהם אנשי עסקים נוספים, על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), בחשד לביצוע עבירות הונאה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים (מטבעות וירטואליים) בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של הבכיר ב-11 ימים.

מדובר בחקירה סמויה ארוכה ומורכבת, שהתנהלה במשך חודשים ארוכים והפכה הבוקר לגלויה, עת פשטו עשרות שוטרים ובלשים מהיאח"ה על בתיהם, משרדיהם ובתי העסק של שמונת העצורים ומספר מעוכבים נוספים, ביצעו בהם חיפושים ואספו ראיות ומוצגים, שיהוו בהמשך בסיס לתשתית החשדות נגדם. לאחר מעצרו של הבכיר, המשטרה פשטה על משרדי קבוצה מליגת העל.מ

מידע שהגיע למשטרה עלה כי במהלך תקופה ממושכת ביצעו החשודים באופן שיטתי, ובמרכזם הבכיר בעולם הכדורגל, מעשי הונאה של משקיעים במספר מיזמים בתחום המטבעות הווירטואליים.

החשודים, כך עולה, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם בעקבות מעשיהם עשרות מיליוני שקלים, וזאת תוך שהם מציגים בפני הלקוחות מצגי שווא ומצרפים משקיעים פוטנציאליים לאחר ששכנעו אותם על ידי רווחים לכאורה.