חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי ממרצ שוחחה עם אראל סג"ל וטל שלו ב־103fm והתייחסה לפשע הגואה ברחוב הערבי: "כשהבן שלי יוצא מהבית, אני לא יודעת מה יהיה איתו. המדינה אחראית על הביטחון האישי של אזרחיה. מי שאמון על כך שלא יהיה נשק לא מורשה ושלא יקרו מקרי רצח, היא משטרת ישראל. בממשלת נתניהו, התייחסו לחברה כערבית כחצר האחורית".

לטענת זועבי, "המשטרה צריכה להיכנס ביד יותר קשה במשפחות הפשע. את משפחות הפשע צריך להוציא מהחברה הערבית, כולנו נמצאים בטרור, אנשים חושבים לעזוב את הארץ". 

בהמשך דבריה, אמרה: "מבחינתי, רצח זה רצח ופשע זה פשע, וצריך למצות את כל הדין, אי אפשר אי ואיפה. כל הרחובות הערביים מצולמים, איך לא יודעים מי רוצח? מאיימים על אנשים ואין מענה.

"פגישה נחוצה וחשובה"

בנוסף לכך, התייחסה זועבי לפגישת שר הביטחון בני גנץ ויו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס: "זו פגישה נחוצה וחשובה, שהייתה צריכה להתקיים באופן שוטף כבר לפחות עשר שנים. הקואליציה הזו קמה בעיקר כדי לעסוק בנושאים החברתיים-כלכליים הכה נחוצים ואקוטיים במדינה. בחודשים הבאים נתעסק בהעברת התקציב". 

"מתוך עמדתי האישית של מאבק למען השלום, אני שמחה שהפגישה של גנץ ואבו מאזן היא בכיוון של למצוא כיוון בו ברשות הפלסטינית חוזרת להיות פרטנר", הדגישה והוסיפה: "הממשלה הזו תמכה גם בהקמה של אלפי יחידות דיור לפלסטינים באזור C". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm