תושב רמלה בן 37 נעצר היום (שבת) בחשד למעורבות ברצח לורן מוסרתי בת ה-28, שנורתה אמש למוות ברכב ברמלה. הוא יובא הערב לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

כאמור, מוסרתי בת ה-28 נרצחה בעת שישבה ברכב ברחוב דני מס ברמלה, כשעמה היה בן משפחה אחר. לפני שש שנים נרצחו שניים מבני משפחתה, רמאדאן מוסראתי ומוסטפא אביו, באותו הרחוב. המשטרה עצרה מאוחר יותר שלושה מעורבים ברצח ממשפחה קראג'ה וממשפחת ג'רושי והם הורשעו בגין מעורבותם במסגרת הסדר טיעון.

לאחר מכן, לורן החליטה לנתק את קשריה עם משפחת מוסרתי ועברה לחיפה, שם נישאה לאדם אחר. אתמול היא יצאה מבית ברחוב דני מס ברמלה לאחר שהגיעה לביקור, נכנסה לרכב כשהיא מתכוונת לעזוב את המקום. בן משפחת מוסרתי התיישב לצידה והתפתחה ביניהם שיחה, כשלפי החשד, בשלב זה הגיע רכב פרטי ממנו בוצעו היריות שגרמו למותה. 

המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות הרצח שהרקע שלו הינו פלילי. החוקרים מנסים לבדוק מה הוביל לחיסולה של הצעירה, כמו כן נבדק החשד לתרגיל "כיפה אדומה", במהלכו החשודים בירי שנמלטו מהמקום היו מתואמים לכאורה עם הבחור. אך נציין כי בשלב זה מדובר בבדיקה בלבד.