אישה בת 80 אותרה היום (רביעי) כשהיא מחוסרת הכרה עם כוויות קשות בבניין בחולון בו התלקחה שריפה. אנשי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. נוסף על כך, שלושה אנשים נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים אסף הרופא שבראשון לציון.

שוטרים הגיעו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע ובהנחיית מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב הוקם צוות חקירה מיוחד בכבאות והצלה לבירור נסיבות פרוץ הדליקה.

פראמדיק מד"א אייל רוט וחובש רפואת חירום במד"א גיא סלמן אשר נכחו באירוע סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן כבד עולים מתוך חלונות הדירה. 3 פצועים במצב קל שיצאו מהבניין כשהם סובלים משאיפת עשן טופלו באמבולנסים של מד"א בחמצן ופונו במצב יציב לבית החולים".

עוד הוסיפו כי "במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש קיבלנו דיווח על אישה שאותרה מחוסרת הכרה באחת מהדירות, נכנסנו לדירה עם ציוד רפואי מיד כשהיה ניתן אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מפקד האירוע מטעם כיבוי והצלה, לוחם האש להב מורן פקס סיפר: "בהגיענו למקום האירוע, זיהינו להבות ועשן כבד שמילא את הבניין. במהלך הסריקות ופעולות הכיבוי חולצו שלושה לכודים במצב קל ופונו להמשך טיפול בבית חולים וולפסון. לצערנו אותרה אישה כבת 80 ללא רוח חיים".