המשטרה סיימה הבוקר (חמישי) את חקירת רציחתה של ופאא עבאהרה, תושבת עראבה בת 45, שנדקרה למוות בחודש נובמבר על ידי הגרוש שלה, רביע כנאענה, שארב לה בכניסה לעיר לאחר שחזרו מדיון בנושא משמורת על הילדים בבית הדין השרעי.

פרשיית רצח עראבה, קרדיט דוברות המשטרה

חומר הראיות שנאסף על ידי חוקרי המשטרה הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, שתגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה.

כזכור, ב-16 לנובמבר, סמוך לשעה 12:00, התקבלה הודעה במוקד המשטרה על תאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים בכיכר בכניסה הראשית לעיר עראבה. נהג הרכב הפוגע יצא מרכבו דקר את הנהגת ופצע אותה באורח אנוש ונמלט מהמקום.

כוחות משטרה רבים בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה, ממנה עלה כי סמוך לשעה 11:00 המנוחה יצאה מבית הדין השרעי, זמן קצר אחרי הנאשם בסיום הדיון שהתנהל בעניין המשמורת על ילדיהם המשותפים, ונסעה ברכבה מכוון סחנין לכוון העיר עראבה.

הנאשם ארב למנוחה בכניסה הראשית לעיר וכאשר הבחין בה שעט לעברה עם רכבו והתנגש בה בחוזקה, יצא מהרכב כשהוא חמוש בסכין ודקר אותה מספר רב של דקירות - כ- 14 דקירות.

החשוד, שהינו רועה צאן, הסתתר במשך כשבועיים בשטחים הנרחבים של בקעת סחנין והגבעות הסובבות אותה, עד שלבסוף אותר על ידי המשטרה בתחילת דצמבר ונעצר.