המוסד לביטוח לאומי הוא מוסד ממשלתי שהוקם בין היתר במטרה להעניק לאנשים אפשרות לממש את זכויותיהם החברתיות ולסייע לאנשים שנמצאים במצב רפואי קשה שמונע מהם או מקשה עליהם לתפקד באופן תקין בחיי היום יום ובעבודה. 

אין אדם שלא הזדקק בשלב מסוים בחייו לשירותיו של המוסד לביטוח הלאומי, בין אם מדובר בתאונת עבודה, קבלת דמי לידה, גמלה עבור ילד נכה, קבלת קצבת זקנה, אובדן כושר עבודה, וכן תביעה לקבלת דמי אבטלה שהפכה לשכיחה במיוחד בימים אלו בעקבות מגפת הקורונה והעלייה באחוזי האבטלה בארץ.

במקרים רבים, אנשים שנאלצים להתנהל מול המוסד לביטוח לאומי הם אנשים שסובלים מבעיה רפואית כלשהי, ולכן בחירה בעורך דין מקצועי בתחום עשויה להקל עליהם בהתמודדות עם הבירוקרטיה הכרוכה בהליך.
 
הסיוע מהמוסד ביטוח הלאומי במקרים כאלו מתבטא בדרך כלל בקבלת מענקים, גמלאות או קצבאות, כאשר התהליך לאחר הגשת התביעה כולל הופעה בוועדות רפואיות, ביצוע בדיקות והגשת טפסים שונים. לפיכך, רצוי להשתמש בשירותיו של עורך דין מנוסה בתחום בכדי להבין האם קיימת עילה לתביעה ובמידה וכן, להעלות באופן משמעותי את סיכויי הצלחתה.

כיצד לבחור בצורה הטובה ביותר עורך דין לתביעה נגד המוסד לביטוח לאומי?
כדי שתוכלו לממש את מלוא זכויותיכם, יש לבחור בקפידה את עורך הדין שיעניק לכם ליווי וסיוע משפטי. בחירה בעורך דין מנוסה ומקצועי הבקיא בעבודה מול המוסד לביטוח לאומי תסייע רבות ללקוח במיצוי זכויותיו.

עו"ד רונן אבניאל הוא בעל משרד עצמאי בתחום הנזיקין והביטוח לאומי, בעל ותק של למעלה מ-20 שנים בתחום כולל אינספור הצלחות בייצוג מבוטחים בפני המוסד לביטוח לאומי.

עו"ד רונן אבניאל עוסק בתביעות נגד המוסד לביטוח לאומי ובהגנה על זכויותיהם של אנשים עם צרכים מיוחדים: נכים, אנשים שחולים במחלות קשות, נפגעי תאונות ונכי צה"ל.

עו"ד רונן אבניאל מנוסה בעבודה מול גופים רבים, בראש ובראשונה מול המוסד לביטוח לאומי וכן מול משרד הבריאות, מס הכנסה ומשרד הרישוי ופועל במטרה להגיע למימוש מקסימלי של זכויות אנשים בעלי מוגבלות או נכות.

משרד עו"ד רונן אבניאל מלווה את לקוחותיו במסירות לאורך כל ההליך המשפטי, מחד גיסא בעזרה בהליכים הבירוקרטיים ובהכנת התביעות למוסד לביטוח לאומי ומאידך גיסא בייצוג המבוטחים בפני ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי ובוועדות ערר לפי הצורך עד למיצוי מיטבי של זכויותיהם.

במשרד עו"ד רונן אבניאל מבינים את הקושי הכרוך במיצוי הזכויות מול המוסד לביטוח לאומי ועל כן דוגלים במתן שירות אישי, וליווי סבלני וקשוב עבור לקוחותיהם.

לצוות המשרד ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה עם המוסד לביטוח הלאומי ודרך התנהלותו, כך שקהל לקוחות המשרד נהנה באופן עקבי משירות מקצועי ומליווי צמוד במהלך ההליכים וזאת עד לתוצאה המיטבית עבורם ולשביעות רצונם המלאה.

פרטי התקשרות:
טלפון נייד: 053-7105243
אתר: https://www.lawguide.co.il/lawyers/7682/26239/
כתובת המשרד: דרך השלום 53, גבעתיים

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין LawGuide.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.