מדי שנה זוגות רבים במדינת ישראל מחליטים להתגרש ולפרק את התא המשפחתי. במסגרת ניהול הליך גירושין בני זוג לרוב נאלצים להתמודד עם שלל סוגיות הקשורות לגירושין שכוללות בין היתר את חלוקת הרכוש, משמורת הילדים, מזונות הילדים ועוד.

לצורך השלמת הליך הגירושין עומדות בפני הצדדים שהחליטו להיפרד שתי אפשרויות עיקריות. אפשרות אחת היא לנהל הליך גירושין בפני בית המשפט או בית הדין הרבני באמצעות הגשת תביעות בנושאים הקשורים לגירושין ובירורן בפני הערכאה המתאימה.

לפניה ישירה אל עורכת דין ומגשרת נוי יוספזון-בוסני, לחץ/י כאן

חתימה על הסכם גירושין מאפשרת לצדדים לעצב את עתידם בעצמם
אפשרות הפעולה השנייה שמעניקה חופש בחירה רב יותר לצדדים היא חתימה על הסכם גירושין לאחר שהושגו הסכמות ביחס לנושאים שבמחלוקת. הסכם גירושין הוא חוזה שנכרת בין הצדדים אשר מחייב אותם לפעול בהתאם להוראותיו. יש לציין כי בעת גיבוש הסכם גירושין נתונה בידי הצדדים אפשרות לעצב את ההסדרים המשפטיים לפי ראות עיניהם לאחר ניהול משא ומתן ביחס לנושאים הקשורים לגירושין דוגמת חלוקת רכוש, דמי המזונות, המשמורת ועוד.

להסכם גירושין יש השלכות משמעותיות על חייהם של הצדדים ועל חיי ילדיהם בהיבט הכלכלי והאישי מאחר שמדובר בחוזה צופה פני עתיד שמחייב את הצדדים לכל דבר ועניין. לפיכך, לצורך הכנת הסכם גירושין מומלץ לפנות לעורך דין מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב בעריכת הסכמי גירושין.

פניה לעורך דין מקצועי לצורך גיבוש הסכם גירושין תבטיח לצדדים שזכויותיהם לא ייפגעו כפועל יוצא מההסכם. הסכם הגירושין יקבל תוקף מחייב רק לאחר שקיבל את אישור בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה. לצורך קבלת האישור, בני הזוג ידרשו להגיש בקשה לבית המשפט ולהגיע לדיון שבמסגרתו יוודא השופט או הדיין כי הצדדים מבינים לגמרי את תוכנו ומשמעותו של הסכם הגירושין וכי חתמו עליו מרצונם החופשי.

עיסוק משפטי בתחום הגירושין מחייב ניסיון, חשיבה מקורית וידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר
עורכת דין ומגשרת נוי יוספזון-בוסני עומדת בראש משרד עורכי דין שעוסק בתחום דיני המשפחה על כל רבדיו. לעורכת הדין נוי יוספזון-בוסני ניסיון רב בתחום הגירושין, הסכמי גירושין, הסכמי ממון, משמורת ילדים ומזונות. עורכת הדין יוספזון-בוסני מבינה כי עיסוק משפטי בתחום הגירושין מחייב מקצועיות, ניסיון, חשיבה מקורית וידע משפטי מקיף ועדכני ברמה הגבוהה ביותר יחד עם זמינות מלאה ללקוח, רגישות ומתן יחס אישי.

עורכת הדין נוי יוספזון-בוסני מוסמכת כמגשרת ופועלת לצורך יישוב סכסוכים בין צדדים במסגרת סכסוכי גירושין מורכבים כדי להגיע להסכמות בין הצדדים, ולייתר את הצורך בניהול הליכים משפטיים ממושכים ויקרים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני.  

עורכת הדין ומגשרת נוי יוספזון-בוסני וצוות משרדה שכולל עוד ארבעה עורכי דין מקצועיים ומנוסים אשר לכל אחד מהם תחום התמחות ייחודי משלו, מעניקים לכל לקוחות המשרד שירות מקצועי ואישי שכולל ליווי וייעוץ משפטי צמוד לפי הצורך. עורכת הדין יוספזון-בוסני עוקבת באופן אישי אחר התנהלות כל התיקים במשרד ומלווה את לקוחותיה לכל אורך ההליכים המשפטיים עד הגעה לתוצאה המיטבית עבורם.

עו"ד ומגשרת נוי יוספזון-בוסני - רח' ז'בוטינסקי 7 מגדל משה אביב (למשרד סניפים נוספים בנתניה ובחריש).

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין לו גייד.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.