המשטרה עצרה הלילה (שלישי) את ספיר כהן, בת 26 מעכו, בחשד שדקרה את בן זוגה, תושב העיר בן 25, ופצעה אותו באורח קשה.

המשטרה פתחה בחקירה אמש עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בעיר. לאחר ביצוע פעולות חקירה עצרו שוטרי תחנת עכו את החשודה לחקירה בתחנת המשטרה.

בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרה של החשודה ביום אחד וקבע שמחר היא תשוחרר למעצר בית.

עורך הדין עיסאם טנוס, שמייצג את כהן מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר בצעירה שמתמודדת עם בן זוג שלאחר שנפרדו החל להתנהג באופן אובססיבי. אתמול לאחר תקופה בה בן הזוג הטריד, איים ורדף אחריה, הוא הגיע למקום בו שהתה עם בנה והחל לתקוף אותה. למרשתי לא נותרה ברירה אלא להגן על עצמה. בית המשפט, לאחר ששמע את טענותינו, לא רק שהשתכנע שבקשת המשטרה להארכת מעצר של שמונה ימים היא מוגזמת, אלא הורה על הארכת מעצרה ביום אחד בלבד וקבע שמחר יש לשחררה למעצר בית".

עו''ד עיסאם טנוס (צילום: פרטי)
עו''ד עיסאם טנוס (צילום: פרטי)

אתמול נדקר בחיפה גבר בן 30 תושב עכו, ככל הנראה על ידי בת זוגו המתגוררת בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו בשעות הערב לרחוב ברזילי בעיר, שם מצאו את הפצוע כשהוא סובל מפציעות מדממות בגופו. הצוות הרפואי מיהר להעניק טיפול רפואי לפצוע ופינה אותו לבית החולים "רמב"ם" בעיר, כשהוא בהכרה מעורפלת ומצבו מוגדר קשה. 

חובש בכיר במד"א, שבח רוטנשטרייך, שהוזעק למקום כחלק מהצוות הרפואי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב ברחוב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעות מדממות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

האירוע החמור פרץ, ככל הנראה, על רקע ויכוח סוער שהתעורר בין בני הזוג. על פי החשד, במהלך הריב, נטלה האישה סכין בידה, דקרה את בן זוגה ופצעה אותו באורח קשה. האישה החשודה במעשים, נעצרה ונלקחה לחקירה.