כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 21 מטייבה, החשוד כי תקף ופצע צעיר אחר על רקע חשדו כי ארוסתו מנהלת איתו קשר אישי. החשוד נעצר ביום האירוע והשבוע הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

לאחר קבלת הדיווח בעניין, מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי ישנה היכרות בין החשוד לקורבן וכי השניים בילו עם אחרים בחוף הים בקיסריה, שם ניצת וויכוח בין השניים לאחר שעלה חשד אצל החשוד, כי הקורבן בקשר אישי עם ארוסתו. החשוד איים על הקורבן כשהוא תחת השפעה משכרת. בשלב מאוחר יותר, החשוד יצר קשר עם הקורבן והגיע לביתו עם שניים אחרים. אחד מהם החזיק בידו של הקורבן וביד האחרת החזיק בסכין גדולה ואדם נוסף אחז בידו השנייה של הקורבן ובידו האחרת אחז בחפץ שאינו ידוע, שעה שהחשוד דוקר את הקורבן ופוצע אותו באמצעות מברג גדול, בידו, בחזהו ובבטנו כשמונה דקירות.

כתוצאה מהתקיפה, הקורבן נפצע בפלג גופו העליון ונגרמו לו חתכים בזרועות, בכתף ובבטן והוא נזקק לטיפול רפואי ולהדבקת החתכים. החשוד נעצר ביום האירוע ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.