חשד לרצח בדרום: עבד אל-מינעם ג'ראבעה, תושב פזורת כפר אום בטין בן 25 נורה למוות הבוקר (ראשון) ביישוב א-סייד שבנגב. הוא הובא למרפאה המקומית בתל שבע כשהוא במצב אנוש, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

האירוע התרחש לעיני תלמידי בית הספר היסודי בכפר, הנמצא במרחק 30 מטרים מהמקום. שלוש תלמידות נזקקו לקבלת טיפול נפשי לאחר שלקו בהלם וחרדה.

עדי ראייה סיפרו ל"מעריב" כי התנהל מרדף של רכב מסוג טנדר אחר הג'יפ בו נהג הקורבן, שנורה ולאחר מכן הורד מן הרכב והובל למרפאה בתל שבע, שם נקבע מותו. כוחות משטרה גדולים ממרחב נגב הוזעקו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

תיעוד הנרצח ביישוב אלסייד מורד מרכב ומובא למרפאה המקומית בתל שבע. צילום: פרטי

ראש מועצת אל-קסום, סלאמה אל-אטרש אמר ל"מעריב" כי "מייד עם קבלת הדיווח על הירי ליד בית הספר, גייסנו את כל מחלקת הרווחה והפסיכולוגים של המועצה. ביקשתי סיוע גם מחורה, אך מנהלת המחלקה אמרה לי שאין צורך. הם הגיעו לבית הספר וגם לשלוש התלמידות שראו את הירי, והעניקו להן טיפול נפשי".

ביום שישי נמצאו סלאביק מבשב בן ה-62 וילנה יצחקבייב בת ה-57 ללא רוח חיים בדירתם בפתח תקווה. במשטרה נבדק החשד שמדובר ברצח והתאבדות. לזירה הגיעו שני הבנים של האישה, לאחר שמשעות הצהריים לא הצליחו ליצור עמה קשר. כשהגיעו לדירה וראו את המראה המזעזע, התקשר מיד אחד מהם אל כוחות הביטחון. על פי החוקרים, האישה נורתה מספר יריות בעוד בגופת הגבר זוהתה ירייה אחת בלבד. 

אחד השכנים שנזעק למקום, הבחין בבן שצעק "הוא שתה ורצח אותה". שכנה בבניין מסרה למעריב: "היא היתה אישה מקסימה אשר התאלמנה לא מזמן, בעלה חלה ונפטר. בעלי אמר לי שיש לה בן זוג שמגיע לאחרונה והם נפגשים, אני בהלם ממה שקרה". חקירת המשטרה נמשכת.