בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (חמישי) 19 שנות מאסר על ראיד רושרוש בגין הריגתה של הצעירה תהילה נגר מגינוסר לפני שלוש שנים. רושרוש הורשע בהריגה בפברואר השנה לאחר הסדר טיעון שנחתם עמו בעקבות חוסר ראיות שיכולות להביא להרשעה ברצח.



לאחר הקראת גזר דינו של רושרוש התפתחה מהומה בבית המשפט מצד משפחתה של נגר, שמחו על חומרת העונש. נטלי אחיטוב נגר, אחותה של תהילה, אמרה בתגובה: "לא מקובל עלינו בשום צורה העונש, 19 שנים, על רצח בדם קר, על ניצול נפש ואכזריות. בושה. רושרוש איים עלינו ואנחנו לא מוגנים. גם המשפחה שלו איימה עלינו. יהיה פה קורבן הבא".

בעקבות איומים מצד משפחת רושרוש על בני משפחת נגר לאחר הדיון, בית המשפט נתן צו הרחקה למשפחת רושרוש ונאסר עליהם ליצור קשר עם משפחת נגר ברשתות החברתיות, בטלפון או פרונטלית. כמו כן, נאסר עליהם להגיע לבית המשפחה ולשאת נשק.


גיסה של תהילה אמר: "בושה שהוא לא קיבל את מלוא גזר הדין. 20 שנה זה המינימום של המינימום. הוא לא קיבל את זה. הייתה צריכה להיות פה אמירה. נתנו לשופטים את האופציה הקלה - הסדר טיעון".

ראיד רושרוש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גופתה של נגר בת ה-31, נמצאה בדצמבר 2016 בצידי הדרך בכביש 90, סמוך למושבה מגדל. רושרוש, תושב כפר מע'אר הואשם ברצח. על פי כתב האישום, הוא רוצץ את גולגולתה באבן וגרם למותה. מהחקירה עלה כי המנוחה יצאה לילה קודם לכן לבילוי יחד עם בן זוגה, שאותר באותו הבוקר במקום עבודתו שבכפר עילבון, לאחר שבחיפוש ברכב שבו נהג אותרו סימני הדם של נגר ז"ל.