כבר קרוב לארבעה חודשים שילדה כמעט בת 12 שוהה במוסד לטיפול נפשי, לאחר שעברה על פי החשד שני מקרי אונס קבוצתיים מזעזעים כשבאחד מהם הוצמדה סכין לצווארה והובהר לה כי במידה ותתלונן יפגעו בה. את מעשי האונס תיעדו המעורבים, נערים בני 13 ו- 14 שלמדו איתה באותו מוסד חינוכי באזור המרכז, במצלמות הטלפונים הניידים שלהם ומאוחר יותר הופץ הסרטון בין כל תלמידי בית הספר תוך שהוא מתגלגל גם לידי הצוות החינוכי והנהלת בית הספר.



במשטרה חקרו את הנערים המעורבים בפרשה ושחררו אותם בטענה שמפאת גילם הם אינם ברי ענישה. אלא, שפרקליט המשפחה עו"ד הלל בבאייב, לא מוכן להבליג ומתכוון לדבריו להילחם עד שהמעורבים יישלחו למוסד עברייני סגור. "הנערה שעמדה לפני בת מצווה סגורה וכלואה כשעולמה חרב עליה ואילו אלו שביצעו את המעשים הנפשעים ופגעו בו מסתובבים חופשיים ולמצער אף חזרו לאותו מוסד חינוכי כאילו דבר לא קרה". לדבריו, רק אחרי פנייה של אמה של הנערה לגורמי הרווחה בתלונה על אוזלת ידה בטיפול בפרשה, נכנסו גורמי הרווחה באותה עיר במרכז הארץ לעובי הקורה והחלו לטפל בסוגיית המעורבים.



בינתיים סופגים האם והמשפחה איומים על חייהם. "איימו שישליכו רימון על ביתם והמשטרה לא תוכל לעזור להם. לא מספיק שהחיים שלהם נהרסו והם יצטרכו להתמודד עם הטראומה הקשה כל חייהם, עכשיו הם חיים בתוך סיוט".



לטענת בני המשפחה, לפני שלושה או ארבעה חודשים סחבו הנערים החשודים את הנערה למבנה נטוש ושם אנסו אותה בזה אחר זה. הנערה שמרה על החוויה הקשה בסוד עד שנפלה קורבן למעשה נוסף. אותם נערים ביצעו בה את זממם כשהם מצמידים על פי הנטען סכין לצווארה.



את האירוע הזה היא תיעדה מאוחר יותר בדף סגור בפייסבוק. בזכות עירנותו של אביה שנכנס לכתובת של בתו הוא נתוודע לזוועה שחוותה. "צריך להבין שמדובר במשפחה שקטה נורמטיבית ומקסימה וזה אירוע שהפך להם את הבית. הילדה במצב גרוע ביותר, היא לא חיה בכלל. ילדה כבויה, מתה". מספר עו"ד בבאייב ומציין: "אלו נערים שראו סרטי סנאף סרטים בעלי תוכן מיני אלים וביצעו את זה על גופה של הנערה. זה איום ונורא".



עו"ד בבאייב הוסיף: "זהו אחד המקרים היותר מזעזעים שנקלעתי אליהם בכל שנותיי כעורך דין. מדובר ברשלנות של המשטרה, של הרווחה, של משרד החינוך ובעיקר של המוסד החינוכי בו לומדים כל המעורבים לרבות הקורבן. את המעוות לא ניתן לתקן, אולם ניאבק על מנת שייושם הצדק. אלחם בשביל הילדה ובני משפחתה עד שהנערים הללו ירצו את עונשם".



ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שנוהלה ביסודיות וברגישות, תוך ביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות ובמטרה להגיע לחקר האמת. עם סיום החקירה בחודש שעבר, הועבר תיק החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות".