בית המשפט התיר הערב (שני) לפרסם כי בעל העסק החשוד בביצוע מעשה מגונה בקטינה, שנעצר לפני מספר ימים הוא אליעזר דלאל, בעל פיצריית "הסובל" בתל אביב, ששיחק גם כבעל פיצרייה בתוכנית הטלוויזיה "החברים של נאור". פרסום שמו התאפשר לאחר שבית המשפט דחה ערר שהוגש על ידי סנגורו של דלאל, שביקש לשחררו ממעצר ולאסור את פרסום פרטיו.

כזכור, ביום רביעי האחרון, צעירה בת 17 ואמה ניגשו לתחנת המשטרה בתל אביב והגישו תלונה נגד דלאל, לאחר שעל פי עדותן החשוד ביצע מעשים מגונים בבת ה-17 וניסה להדיח אותה לסמים. על פי עדות הקטינה, ביום רביעי האחרון היא עברה סמוך לעסק בבעלות החשוד, וזה החל ככל הנראה לשוחח עימה. בשלב מסוים, כך נטען על ידי הקטינה, גלשה השיחה לשאלות בעלות אופי מיני, כשבמקביל החל החשוד לעסות את גבה בניגוד להסכמתה או לרצונה. לדבריה החשוד נגע בישבנה וכן באזור החזה לפני שהספיקה לעזוב את העסק שלו ואז נסה לביתה.

"אם לא היה לא נעים, היא יכלה לעזוב"

בעדות שמסרה אימה של הקטינה, שהייתה שותפה להגשת התלונה נגד החשוד, היא סיפרה כי פגשה בביתה כאשר הייתה בדרכה הביתה, וראתה אותה נסערת תוך שהיא ממלמלת מספר משפטים בעניין החוויה שחוותה, לכאורה. בשלב הזה ניגשה האם לעסקו של החשוד, אולם לדבריה הוא כבר לא היה שם וזאת מיהרה להגיש נגדו תלונה במשטרה.
 
לאחר הגשת התלונה, עצרה המשטרה את דלאל ובחקירתו טען כי ידע שהמתלוננת הינה בת 18, ובכל אופן לא ביצע שום מעשה מגונה, וככל שהמילים שאמר לה לא היו נעימות לאוזניה היא יכלה לקום, לסיים את השיחה עימו ולעזוב. נציג המשטרה ציין בדיון כי נגד החשוד תלויה ועומדת תלונה נוספת מספטמבר האחרון, בעלת מאפיינים דומים, וכי הם מבקשים את פרסום שמו כדי להניע מתלוננות נוספות להגיע למשטרה באם אלו נפלו קורבן למעשיו.

מנגד, טען פרקליטו של החשוד עו"ד זוהר משה מהסנגוריה הציבורית, כי מדובר בחשוד נעדר עבר פלילי שכופר בחשדות נגדו ופרסום שמו עלול להסב לו נזק בלתי הפיך.