גבר בן 46 נדקר בגבו ברחוב לה מרחב בעיר. מעדויות של עוברים ושבים פועל שיצא מאתר הבניה הסמוך רץ לעברו של הקורבן, דקר אותו בגבו ונמלט. צוות מד"א שהגיע למקום האירוע פינה אותו לבית החולים במצב בינוני, ומהם נמסר כי הוא הגיע בהכרה, כאשר מצבו יציב והוא מועבר למחלקת טיפול נמרץ. כוחות משטרה מתחנת רמת השרון הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. במקביל, נערכות סריקות נרחבות באזור במטרה להתחקות אחר עקבותיו של הדוקר.

התוקף הוא ככל הנראה בן מיעוטים ועדיין לא ברור האם הוא יצא מבניין או משביל סמוך. על פי ההערכות, התוקף תכנן את האירוע, ארב לקורבן והתחקה אחריו מספר צעדים, עד שדקר אותו. למרבה הצער, בעת התרחשות האירוע לא היו כלל עדי ראייה, שיוכלו להעיד לאן הוא נמלט. האנשים היחידים באזור ראו את האדם הדקור בגבו, ולמעשה גם הוא לא יודע לתאר את החשוד. 
מסוק בשמי רמת השרון

כעת מנסים במשטרה להתחקות אחר עקבותיו של החשוד, כאשר ישנם אפס פרטי זיהוי. נעשה ניסיון לאתר מצלמות אבטחה באזור. עדיין לא ידוע האם מדובר באירוע לאומני, או מסיבה אחרת, אם כי הסממנים מעידים שייתכן ומדובר בפיגוע טרור. מהמשטרה נמסר כי כביש 4 מחלף מסובים לדרום נחסם לתנועה בעקבות פעילות משטרתית. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א גיא גוטלנסקי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בהכרה מלאה שוכב ברחוב כשהוא דקור בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות, ופינינו אותו לביה"ח כשמצבו בינוני ויציב."