המשטרה עצרה גבר בן 63 בחשד שסימם ואנס אישה, בשנות ה-30 לחייה, ביום שישי האחרון בדירתו בתל אביב, זאת לאחר תלונה שהתקבלה במשטרה בנושא. מעצרו הוארך אתמול ביום אחד. מעצרו של החשוד הוארך אמש בבית משפט השלום עד מחר.



מחקירה ראשונית שבוצעה על ידי שוטרי תחנת שרת עולה, כי בין השניים ישנה היכרות מוקדמת, במסגרתה הזמין החשוד את האישה לדירתו ברחוב צ'לנוב בעיר. שם, על פי החשד, סימם אותה באמצעות משקה. כאמור, מיד עם קבלת התלונה וחקירה ראשונית שביצעה המשטרה נעצר החשוד לחקירה בסיומה נכלא.



המתלוננת סיפרה שבעת שביקרה אותו הם שתו יחד, ולאחר מכן, בנסיבות שהיא לא יודעת להסביר אותן, היא מצאה את עצמה במיטה כשהיא עירומה והחשוד גוחן מעליה. 

כזכור, לפני כחודש נחשפה פרשה מזעזעת, בה מעורבים חמישה נערים בגילאי 16-13 מאחת הערים בדרום, החשודים כי אנסו וביצעו מעשים מגונים בקטינה בת 13, תוך שהם מאיימים עליה וסוחטים ממנה מפגשים מיניים נוספים. 
 
בעקבות דיווח שהעבירה הנהלת בית הספר בו לומדים הקטינה והמעורבים אודות יחסי מין שקיימו מספר נערים עם אחת התלמידות שהינה מתחת לגיל 14, החליט מחלק הנוער באותה תחנת משטרה על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שירכז את החקירה וילווה אותה עד להעברת החומר לפרקליטות.