רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, תועמד לדין בכפוף לשימוע בגין הזמנת ארוחות למעון ראש הממשלה. אודליה כרמון, בעבר יועצת לראש הממשלה נתניהו, שוחחה היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, ודווקא החמיאה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. "האמת שראיתי שהצוות הנוכחי מאוד מקצועי", אמרה כרמון, "ראיתי שלאט לאט הם מתקדמים. אני חייבת להסיר את הכובע בפני היועמ"ש". 



 
כרמון התייחסה לכך שעזרא סיידוף הוא זה שספג את כתב האישום החמור ביותר: "אני ממש לא דואגת לו. אני יודעת שהוא יתעשת ויודה בכך שלא הוא זה שהזמין לאכול סעודות יוקרה. אני משערת שהוא יאמר את האמת. סיידוף הוא פקיד ממשלתי שמקבל הוראות הפעלה". 
 
את רואה את שרה הולכת לבית סוהר?
"בוודאי שלא. תהיה עסקת טיעון או במקרה הגרוע עבודות שירות. אולי סוף סוף שרה נתניהו תעבוד בחייה ותעניק סיוע לילדים". 
 
שמתי לב אליו חלק גדול מהמסעדות אינן כשרות. 
"יש פה דברים שאי אפשר להסביר. היא אירופית מעודנת שאוכלת מעט אז אי אפשר לשער שהיא אכלה את כל הארוחות האלה לבד. ראש הממשלה נתניהו התיימר להיות פמיניסט גדול וטען בפני שאישה צריכה להיות אשת שיח ואינטילגנטית ולכן היא צריכה אאוט סורסינג לבישול". 
 
"בן, בתור פמיניסטית אני טוענת שיש פה אינטרס ציני. כל דמות שנמצאת בעמדת כח, מי לוקח את האחריות כדי שהדמות הציבורית לא תפגע? ככה אהוד ברק ונילי, אריק שרון וילדיו, ונתניהו ורעייתו. אלו נשים שמאוד נהנות מהמעמד ומהכבוד שהן זוכות לו. יש פה אינטרס זוגי שהנשים לוקחות על עצמן ביודעין".