אימה ב"רמב"ם": צעיר בן 25 מהכפר עילוט שבצפון נעצר על ידי שוטרי תחנת חיפה לאחר שעל פי החשד איים בשיחת טלפון עם בית החולים "רמב"ם" בחיפה, כי מאחר ולא היה שבע רצון מהשירות והיחס שקיבל בכוונתו לחזור לבית החולים ולהרוג את הצוות הרפואי במקום.

התוכנית המקורית של סינוואר נחשפת לראשונה: "ההנהגה נפלה בשבי"
איראן בפאניקה? הצעד הדרמטי שעשתה מחשש לתקיפה ישראלית

שוטרי תחנת חיפה שהתלונה והדיווח הועברו לטיפולם ולפיהם בכוונתו לפגוע בצוות הרפואי מתוך מטרה להיות שהיד, השקיעו מאמצים קדחתניים במהלכם הצליחו לאתר את החשוד כשהוא בסביבת בית החולים אולם בחיפוש מהיר על גופו לא נתפס נשק או אמצעי לחימה אחר.

כיוון שהחשוד זרע בהלה בקרב הצוות של בית החולים הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה.

מדובר כאמור בתושב הכפר עילוט המוכר למשטרה שהגיע לקבלת טיפול רפואי, לטענתו לא קיבל יחס הולם מהצוות הרפואי ועזב בזעם את המקום.

עוד עלה כי זמן קצר לאחר מכן הוא התקשר לבית החולים והודיע כי הוא חוזר עם נשק כדי להרוג את הצוות הרפואי וכי הוא רוצה להיות שהיד. 

צוות רפואי בבית החולים רמב''ם - למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: יוסי אלוני)
צוות רפואי בבית החולים רמב''ם - למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: יוסי אלוני)

בשל הבהלה שעורר והחשש שיחזור לבית החולים לממש את זממו, השקיעו שוטרי תחנת חיפה משאבים ועשו שימוש באמצעים טכנולוגיים במטרה להתחקות אחר עקבותיו של החשוד ולא בכדי. 

במהלך פעילות לאיתורו בסיוע פעילות מודיעינית נעצר החשוד כאמור בסמוך לבית החולים ונלקח לחקירה שבסיומה נכלא. החשוד הובל לבית משפט השלום בחיפה שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.