מצבור נשק ואמל"ח, שלא היו מביישים יחידת מיוחדת, נתפס לפני כשלושה שבועות, בתום פעילות סמויה של כוח משימה מיוחד במחוז המרכז, בחניון תת קרקעי בנתניה. כך הותר אתמול (שני) לפרסום עם הגשת הצהרת תובע בבית משפט השלום בפתח תקווה כנגד תושב נתניה אורן גזיאל, שאחרי שנרדף על ידי גורמים עבריינים ורימונים הושלכו לעבר ביתו ועסקיו, החליט להתחמש ולהגן על עצמו. אגב, ברכבו נתפס רובה צלילה, מכשיר סלולאר ומכשיר מעקב. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור.

התקיפה באיראן קרובה מתמיד: הצעד הדרמטי של נתניהו
אחרי זעם הרשויות על ביטול ההגבלות המפתיע: בפיקוד העורף מתרצים את הפארסה

גזיאל, כך עולה לא דמות עבריינית במקור, אלא דווקא איש עסקים שנקלע לסיטואציה מביכה במהלכה אויים על ידי גורמים עברייניים והחליט שלא לתת לגורל לשחק לצידו יתר על המידה. 

בתום פעילות סמויה של כוח משימה מיוחד במחוז המרכז במשטרה, סוכלה מזימתו של גזיאל, כך עולה וזאת בשעה שהבלשים חשפו את מצבור הנשק והאמל"ח שכלל בין השאר, מספר כלי נשק, רימוני יד וחומרי חבלה. 

החיפוש בחניון התת קרקעי שם אותר שלל התחמושת ומעצרו של החשוד בוצעו על ידי בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) בתחנת נתניה שפעלו כאמור  באופן יזום בשיתוף כוחות נוספים ממחוז מרכז כנגד עבירות החזקה ושימוש הלא חוקי באמצעי לחימה, בידי מחוללי פשיעה.
במסגרת זו חשפו בחניון תת קרקעי בנתניה, נשק מסוג m4 ומחסניות תואמות, אקדח, 6 רימוני רסס, לבנת חבלה ותחמושת רבה.

במשטרה מבינים כי החשוד שנעצרו אינו "עבריין קלאסי" במקור וייתכן כי לא היה אוסף את המצבור הזה אלמלא נקלע לרדיפה והפך ליעד עבור גורמי פשיעה בנתניה והוא החליט להגיב. 

במשטרה מסרו: "מהחקירה עלה כי החשוד היה יעד להשלכת רימוני רסס ומטענים לעבר דירותיו ובית העסק שלו במס' אירועים שונים במהלך החודשים האחרונים ובשלב מסוים החליט להצטייד באמצעי הלחימה הרבים שתפסו הבלשים. אמצעי הלחימה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי משטרת ישראל ובסיומם הוגשה כאמור הצהרת תובע כנגד החשוד".