שלושה נערים בגילאי 14-15 תושבי ירושלים, נעצרו במהלך הלילה (בין ראשון לשני) בחשד שהיו מעורבים בדקירתו של תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו, כאשר נסעו יחד באוטובוס.

התחזה וניצל: המשטרה פורסמה את זהותו של החשוד באינוס קטינות

על פי החשד, במהלך נסיעה באוטובוס באזור דרום העיר, הפרה קבוצת נערים את הסדר במקום, ובעת שהקורבן ביקש לרדת מהאוטובוס בתחנה המיועדת, אחד הנערים היכה אותו ללא כל סיבה ובתגובה הדף הקורבן את התוקף מפניו. אלא שכאן החל בעצם הסיוט של הקורבן, שכן מיד כשירד מהאוטובוס, תוך שהוא נהדף על ידי הנערים, החלו אלו להקיפו בתחנת האוטובוס ולהקניטו.

בשלב מסוים, בנסיבות שמצויות בחקירה, דקר אחד הנערים את הקורבן בגבו באמצעות חפץ חד ומיד לאחר מכן נטשו את הקורבן ונמלטו על נפשם. הקורבן, שהחל לדמם, ניגש אל הנהג שטרם הספיק לעזוב את התחנה, וביקש עזרה ממנו להזעיק את מד"א והמשטרה למקום. צוות מד"א העניק לקורבן טיפול רפואי ראשוני ועדכן את השוטרים שהיו בזירה בדבר חשד לדקירתו של הקורבן.

השוטרים שהחלו בחקירה מהירה, אספו ראיות וממצאים מהזירה, לרבות תיעודים מצולמים ובמקביל פתחו בסריקות נרחבות במטרה להתחקות אחר החשודים שכאמור נמלטו רגלית מהזירה. במהלך סריקות אותרו על ידי השוטרים שלושת החשודים במעורבות באירוע החמור, כאשר אחד מהם אותר בביתו, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

הנשק של החשודים (צילום: דוברות המשטרה)
הנשק של החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

כמו כן במהלך הסריקות, איתרו השוטרים פריטים שהושלכו על פי החשד ע"י המעורבים, בין היתר אותרו שני כלי תקיפה - אגרופן וסכין מתקפלת, שנתפסו והועברו לבדיקת מז"פ. במהלך הלילה נחקרו החשודים ובהמשך היום הם יובאו בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצרם לצורכי החקירה.